اخبار روز

عبور نیمار از رکورد پله در برد پُرگل برزیل مقابل بولیوی

عبور نیمار از رکورد پله در برد پُرگل برزیل مقابل بولیوی

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، تیم ملی فوتبال برزیل بامداد امروز (شنبه) در اولین دیدار خود در چارچوب مرحله انتخابی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی، میزبان بولیوی بود و با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید.

سلسائو در دقیقه ۱۷ صاحب یک ضربه پنالتی شد که نیمار نتوانست توپ را به تور دروازه میهمان برساند. با این حال رودریگو در دقیقه ۲۴ موفق به گلزنی شد تا برزیل با برتری راهی رختکن شود. طوفان قهرمان پنج دوره جام جهانی در نیمه دوم، با گلزنی رافینیا در دقیقه ۴۷ آغاز شد و در ادامه رودریگو در دقیقه ۵۳ و نیمار در دقایق ۶۱ و ۳+۹۰ موفق به گلزنی شدند.

احتمال عدم حضور آنچلوتی در برزیل

با دو گلی که نیمار در این مسابقه زد، تعداد گل‌های ملی ستاره تازه‌وارد الهلال به عدد ۷۸ رسید و او با سبقت از «پله» افسانه‌ای، به‌تنهایی صاحب عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل شد. پله که با سلسائو سه بار جام قهرمانی رقابت‌های جام جهانی را بالای سر برد، ۷۷ بار با پیراهن برزیل موفق به گلزنی شده بود.

در دیگر بازی این مرحله، تیم ملی اروگوئه به مصاف شیلی رفت و با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد. نیکولاس دلاکروس در دقایق ۳۸ و ۷۱ و فدریکو والورده در دقیقه ۲+۴۵، دروازه شیلی را گشودند و آرتورو ویدال با گلزنی در دقیقه ۷۴، یکی از گل‌های خورده شاگردان ادواردو بریسو را جبران کرد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا