اردبیل

عدالت در برق‌رسانی به عدالت‌آباد اردبیل رسید

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، حسین قدیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه برق‌رسانی به محله عدالت‌آباد شهرستان اردبیل با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و این پروژه با اقدام جهادی همکاران مدیریت برق شهرستان اردبیل در کمتر از یک ماه انجام شده است.

وی افزود: در این طرح یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۱۵ کیلوولت آمپر نصب شد و خط فشار ضعیف به طول یک هزار و ۶۷۰ متر و ۴۸۰ متر خط فشار متوسط و ۴۵ اصله تیر برق استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تصریح کرد: عملیات برق‌رسانی به این محله کاملا استاندارد و با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های مدرن مانند کنتور و کابل‌های خودنگهدار و چراغ‌های ال‌ای‌دی که دارای عمر زیاد و کیفیت بالاتری می‌باشند، صورت گرفته و همچنین ضعف برق بیش از ۲۰۰ خانوار در این منطقه رفع شده است.

تمامی روستاها تا پایان سال از نعمت برق بهره‌مند می‌شوند

وی تأکید کرد: امسال به ۱۵ روستای محروم که از نعمت برق بی‌بهره هستند، برق‌رسانی خواهد شد و ان‌شاءالله تا دو سال آینده با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هیچ روستای بدون برقی در استان نخواهیم داشت.

قدیمی احداث پروژه‌های جدید توزیع و انتقال در استان را از دیگر برنامه‌های این شرکت دانست و ادامه داد: طرح تبدیل کابل مسی به خودنگهدار در فاز اول به طول یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی گفت: همچنین امسال برای ۳۰۰ خانوار پنل خورشیدی نصب خواهد شد و برای جلوگیری از خاموشی‌های ایام پیک بار، مولد‌های مقیاس کوچک و نیروگاه‌های کوچک توسط بخش خصوصی احداث می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا