ایلام

عدم رعایت پروتکل‌ها در بخش تخلیه و بارگیری بازارچه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز جهانگیر رستم‌زاد معاون امور اقتصادی استانداری ایلام در نشست قرارگاه کرونا در استانداری ایلام بر ضرورت نظارت بر مرز مهران برای جلوگیری از ورود بیشتر سویه جدید ویروس کرونا (اومیکرون) تأکید کرد و بیان داشت: رعایت پروتکل‌ها در بازارچه مرزی مهران و پایانه شهید سلیمانی باید بیشتر صورت گیرد و نظارت کامل در این خصوص انجام شود.

وی افزود: در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها باید به سرعت برخورد شود و در بخش تخلیه و بارگیری بازارچه‌ها رعایت پروتکل‌ها بسیار پایین است و باید نظارت بیشتری در این حوزه صورت گیرد.

معاون امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: برای فرهنگسازی در بین عامه مردم نیز باید صدا و سیما ورود بیشتری داشته باشد و نسبت به رعایت پروتکل‌ها با توجه به ورود سویه جدیدی ویروس کرونا به کشور تأکیدات بیشتری داشته باشد.

وی با تأکید بر نظارت بیشتر در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان بیان کرد: در مدارس حتما نسبت به فرهنگ سازی و مراقبت از دانش آموزان و تجمع آنان خصوصا در بحث مدارس ابتدایی نظارت بیشتری صورت گرفته و حتما با خود دانش آموزان و اولیای آنان صحبت شود و همچنین از ورود افرادی که اعلامی در این خصوص دارند به مدارس جلوگیری شود.

معاون استاندار ایلام گفت: بیشترین ضرر و زیان ناشی از همه گیری کرونا و ایجاد پیک‌های کرونا را متوجه بازاریان و اصناف است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا