Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
عدم نظارت در زمان اجرا مهم ترین عامل عدم توسعه یافتگی لرستان است - خبرگزاری برگزیده های ایران
لرستان

عدم نظارت در زمان اجرا مهم ترین عامل عدم توسعه یافتگی لرستان است

عدم نظارت در زمان اجرا مهم ترین عامل عدم توسعه یافتگی لرستان است

به گزارش برگزیده های ایران لرستان، فرهاد زیویار در کارگروه اشتغال استان با رویکرد اشتغال پایدار در روستاها گفت : در راستی آزمایی مشاغل ایجاد شده باید با بیشترین نظارت ها بهترین کارنامه را ایجاد کنیم.

وی افزود : خوشبختانه درجذب و اعطای تسهیلات اشتغال از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه طی یک سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتیم و باید به همان مقدار درراستی آزمایی خوب عمل کنیم.

استاندار لرستان یکی از مهم ترین عوامل عدم توسعه یافتگی استان را عدم نظارت در زمان اجرا در ادوار گذشته برشمرد و افزود: امروز نظارت بیشتر نسبت به اهلیت ها به ویژه در طرح های اشتغال بسیار مهم و حیاتی است.

وی همچنین در مورد هماهنگی و همراهی دستگاه های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و اداره کل کار و تعاون اجتماعی در راستی آزمایی مشاغل ایجاد شده، اظهار کرد: هدف تمامی دستگاه های نظارتی در نهایت خدمت به مردم و انجام کار به نحو احسن است که هم جهت و همگام هستند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا