گلستان

عذرخواهی شهرداری گرگان در وقت اضافه/ حواشی ایجاد شده خارج از اراده شهرداری بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، «جشنواره پاییز هزار رنگ» در ایستگاه ششم به جای تکامل دچار تخطی در حوزه فرهنگ شد، این اتفاقات قلوب مردم مومن و انقلابی مردم گرگان را جریحه‌دار کرد و در پی این حواشی شهرداری مرکز استان در نشستی با اصحاب رسانه در وقت اضافه از مردم عذرخواهی کرد.

این جلسه بدون حضور شهردار گرگان آغاز شد سید النگی «قائم مقام شهردار گرگان» قبل از شروع هر پرسش و پاسخی باب سخنانش را با عذرخواهی از مردم گرگان آغاز کرد و پیرامون اتفاقات «جشنواره پاییز هزاررنگ» در گرگان گفت: از سنوات گذشته تاکنون سیاست و خط مشی شهرداری گرگان بر پایه پاسداری از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ و حراست از منویات رهبری استوار است.

وی با بیان اینکه شعار شهرداری گرگان با محوریت «گرگان شهر انتظار» است، تصریح کرد: شهرداری گرگان در زمینه فرهنگی از سایر دستگاه‌ها پررنگ‌تر و قوی‌تر عمل کرده است آنهایی که منصف هستند مطمئنا قضاوت خواهند کرد که شهرداری گرگان سعی داشت که حق مردم این شهرستان را به خوبی ادا کند در مناسبت‌های مختلف اتفاقاتی خارج از اراده ما اتفاق افتاد که باید هرکدام از مسوولان شهرداری آن را مدیریت کنند.

قائم مقام شهردار گرگان ابراز کرد: شهر گرگان بسیار بزرگ است و مردم از سلایق گوناگونی برخوردار هستند رویکرد شهرداری گرگان یک رویکرد تفاهمی است اجتماع مردم در روز چهارشنبه بعد از مانورهای کرونایی زیادی که داشیم نمایانگر این است که مردم از «جشنواره پاییز هزاررنگ» استقبال کردند.

وی از مردم شهرستان گرگان برای حضور در جشنواره پاییز هزاررنگ تقدیر کرد و گفت: از مردم شهرستان گرگان تشکر می‌کنم که در این جشنواره حضور پیدا کردند مردم خواهان نشاط اجتماعی هستند که به دعوت شهرداری لبیک گفتند.

سیدالنگی با بیان اینکه حفظ محیط زیست برای شهرداری بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: مردم شهرستان گرگان حاضر هستند سختی قبول کنند اما به محیط زیست آسیبی وارد نشود قرار بود وسیله نقلیه وارد محوطه «پارک جنگلی النگدره» شود به دلیل رعایت پروتکل‌ زیست‌محیطی آن را قبول نکردیم زیرا حفظ محیط زیست برای ما خیلی مهم است.

قائم مقام شهردار گرگان با تاکید بر اینکه در جشنواره پاییز هزاررنگ تعدادی مربی خانم خارج از وقت اداری و بدون هماهنگی با شهرداری اقدام به این کار کردند، اظهار کرد: ما خواهان این موضوع نبودیم شاید این افراد به دنبال جذب مشتری برای کلاس‌های ورزشی خود بودند و به محض اینکه مسوولان شهرداری به محل رسیدند از ادامه این کار جلوگیری کردند.

وی با اشاره به اینکه تمام هم و غم شهرداری بر پایه حفظ منابع‌طبیعی است، افزود: سه روز درگیر برگزاری جشنواره پاییز هزاررنگ بودیم که ساعت ۱۱ ظهر برق آن منطقه قطع شد و استرس به تمام عوامل شهرداری وارد شد برای آن که چطور این مراسم را برگزار کنیم.

روابط عمومی شهرداری گرگان نیز در این نشست خبری گفت: شروع برنامه‌ریزی جشنواره پاییز هزار رنگ از ماه‌های گذشته برنامه‌ریزی شده بود و نمایندگان بسیاری از دستگاه‌های دولتی اعم از اداره‌کل میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان با هماهنگی شورای شهر در این مراسم حضور پیدا کردند.

فولادی با بیان اینکه این مراسم با هدف معرفی جاذبه‌های طبیعی شهرستان گرگان صورت گرفته است، ابراز کرد: شهرستان گرگان به دلیل اقلیم خاصی که داراست ظرفیت گردشگری را به همگان معرفی می‌کند.

وی تصریح کرد: قرار بود در این جشنواره مهمان‌هایی با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از کشور عمان و سایر نقاط کشور در این جشنواره حضور داشته باشند که تنها از کشور عراق حضور یافتند.

روابط عمومی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: در خصوص حرکات ورزشی بانوان در جشنواره پاییز هزار رنگ گفت: از این موضوع بسیار ناراحت هستیم این افراد به صورت خودجوش عمل کردند این اتفاق زمانی رخ داد که هنوز این مراسم به صورت رسمی آغاز نشده بود زمانی که این افراد مشغول ورزش شدند برق النگدره قطع شد و خانم‌ها، آهنگ موزیکال را از طریق گوشی پخش کردند که متاسفانه دیر از این اتفاق جلوگیری شد.

فولادی اظهار کرد: مراسم جشنواره پاییز هزاررنگ بسیار بانشاط برگزار شد و از لحاظ روحی بسیار اثرگذار و نشاط آفرین بود اگر باعث جریحه‌دار شدن روحیه مردم انقلابی شهرستان گرگان شدیم پوزش می‌طلبیم قطعا این کار در شان مردم شهیدپرور شهرستان گرگان نبود.

وی در خصوص حفاظت از محیط زیست ابراز کرد: هیچ مجموعه‌ای بیشتر از شهرداری برای حفظ پارک جنگلی النگدره تلاش نکرده است شهرداری گرگان میلیاردها تومان برای حفظ از جنگل النگدره هزینه کرده است.

روابط عمومی شهرداری گرگان در خصوص ترافیک ایجاد شده در روز برگزاری جشنواره پاییز هزاررنگ گفت: از اهالی سروش جنگل به خاطر صبر و تحملی که داشتند تشکر می‌کنم چود در زمان تعطیلی این اتفاق افتاد منجر به ترافیک شد.

فولادیان از تخمین جمعیت ۳ هزار نفری در جشنواره پاییز هزار رنگ خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره پاییز هزاررنگ با همکاری اسپانسرها و خیرین انجام شد و بخشی از این هزینه توسط شهرداری صورت گرفت که سقف هزینه برای برگزاری این جشنواره کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان بود.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا