اصفهان

عزم جدی دولت برای حل مشکلات کشور

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از دهاقان، حجت‌الاسلام علی رئیسیان نماینده ولی فقیه در لشگر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت ۷ دی ماه روز ایثار و شهادت شهرستان و یاواره شهدای طلاب و روحانی شهرستان دهاقان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و عرض تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت زهرا(س) فدایی امامت و ولایت بود، شهدای ما نیز به تأسی از این حضرت در طول انقلاب و جنگ تحمیلی حماسه‌ها را آفریدند.

وی ادامه داد: شهدا از جان و مال خود گذشتند تا انقلاب اسلامی و ما باقی بمانیم و کوچک‌ترین آسیبی وارد نشود.

رئیسیان با بیان این‌که افراد برای دفاع از ارزش‌ها ترس از دست دادن جان خود را نداشتند، گفت: خیلی از جوانان در زمان جنگ دست در اسناد هویتی خود می‌بردند تا بتوانند وارد جبهه شوند و از نظام و انقلاب محافظت کنند.

نماینده ولی فقیه در لشگر ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان با تأکید بر ضرورت تداوم راه شهدا، مطرح کرد: اگر برای تداوم راه شهدا و دفاع از خونشان تلاش نکنیم باید جوابگو باشیم.

وی با اشاره به اهمیت حماسه‌آفرینی شهدا ابراز کرد: به برکت خون شهدا جایگاه بالایی در جهان داریم.

رئیسیان با بیان این‌که جهاد تبیین خواسته رهبر معظم انقلاب است، مطرح کرد: جهاد تبیین یعنی باید آگاه‌سازی و روشنگری کنیم تا جای شهید و جلاد و خادم و خائن عوض نشود.

نماینده ولی فقیه در لشگر ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان با اشاره به دشمنی‌های دشمنان، عنوان کرد: دشمنان ما هیچ وقت دست از دشمنی برنمی‌دارند، باید مواظب باشیم که به کشور و نظام ضربه‌ای نزنند.

وی با اشاره به سو مدیریت برخی مسؤولان و ایجاد نارضایتی در بین مردم، ابراز کرد: سوءمدیریت مسؤولان را نباید پای نظام و انقلاب گذاشت، برای دستاوردهای نظام خون‌های بسیاری ریخته شده و  ما نباید بگذاریم که این دستاوردها به حاشیه برود.

رئیسیان با اشاره به فرارسیدن حماسه ۹ دی اذعان کرد: در سال ۸۸ بحث انتخابات بهانه بود، هدف از این فتنه نابودی نظام و انقلاب بود که به خواست خدا موفق نشدند.

نماینده ولی فقیه در لشگر ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان همچنین ضمن گرامی‌داشت دومین سالگرد عروج ملکوتی سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این جنایت و زدن پایگاه عین‌الاسد ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکست، زدن عین‌الاسد به زبان آسان است ولی این پایگاه استراتژیک‌ترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه بود.

وی در پایان با اشاره به روی کارآمدن دولت انقلابی سیدابراهیم رئیسی گفت: دولت برای حل مشکلات عزم جدی دارد و باید برای حل تمامی مشکلات فرصت بیشتری به دولت بدهیم و به بهتر شدن وضع کشور امیدوار باشیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/ح/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا