اخبار ورزشی

عزیزی: از تعداد همراهان کم و ورزشکار بیشتری به بازی‌های آسیایی اعزام کنند/ تنیس مردان باید به هانگژو برود

عزیزی: از تعداد همراهان کم و ورزشکار بیشتری به بازی‌های آسیایی اعزام کنند/ تنیس مردان باید به هانگژو برود

– اخبار ورزشی –

داود عزیزی درباره عملکرد تیم ملی تنیس ایران در مسابقات دیویس کاپ و صعود این تیم به گروه ۲ جهانی و به خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران گفت: گروه ما سخت بود و رقبای سرسختی داشتیم. سال گذشته با عربستان بازی کرده و شکست خورده بودیم اما واقعیت این است که ما قوی بودیم و توانستیم حریفان‌مان را شکست دهیم.

وی افزود: عربستان مربی فرانسوی داشت و در فرانسه اردوی تدارکاتی برگزار کرده بود. برنامه عربستان صعود از این مرحله بود اما آنها هم از تیم ما شکست خوردند و هم از ویتنامی که به ایران باخته بود. تیم ملی کشورمان در این مسابقات قوی و با روحیه بازی کرد و تمام برنامه‌های فدراسیون خیلی خوب انجام شد. کادر فنی یکدستی داشتیم که موفق شدند افتخاری را بعد از ۵۰ سال با صعود به گروه ۲ جهان رقم بزنند.

صعود تاریخی تنیس ایران به گروه ۲ جهانی

رئیس فدراسیون تنیس خاطرنشان کرد: از حالا باید نگاه‌ها تغییر کند و از مسئولان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و ستاد بازی‌های آسیایی انتظار داریم تا مردان تنیس ایران را به این بازی‌ها اعزام کنند. اگر بنا را بر کیفیت بگذارند تیم‌های دیگر هم نباید اعزام شوند. سریلانکا که در گروه پائین‌تری است به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود پس چون این تیم نتیجه نمی‌گیرد نباید اعزام شود؟ در حال حاضر بهترین زمان برای حضور تنیس در بازی‌های آسیایی است چرا که تیم ملی بهمن ماه باید در گروه ۲ مسابقات بازی کند و برنامه‌ریزی‌ها مبتنی بر آماده‌سازی تیم در این مسابقات است.

عزیزی تصریح کرد: برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو فقط با اعزام یک تنیسور خانم موافقت شده است. ما مشکات الزهرا صفی را معرفی کرده‌ایم در حالی که اگر تیم پسران به این مسابقات اعزام شود می‌تواند چند مسابقه بدهد. مگر هزینه ۴ ورزشکار و یک مربی بیشتر از ۵۰۰ میلیون تومان می‌شود؟ اگر از تعداد همراهان کم شود می‌توانیم ورزشکار بیشتری اعزام کنیم. تیم تنیس ایران در حالی به مسابقات دیویس کاپ اعزام شد که فکر می‌کردند به سطح ۴ سقوط کند اما به سطح دو صعود کرد پس ایران در آسیا حرفی برای گفتن دارد.

وی به حضور تعداد ورزشکاران زیاد در بازی‌های آسیایی تأکید کرد و گفت: من هنوز با دلایل کمیته ملی المپیک برای اعزام نشدن برخی تیم‌ها به خاطر کیفی‌گرایی توجیه نشده‌ام. حضور موفق در بازی‌های آسیایی منوط به حضور تعداد زیاد ورزشکاران است. اگر تیم تنیس ایران ببازد به ستاد بازی‌ها باخته است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا