Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
عزیزی:20 روز در پدیده بودم اما فرار کردم/این تیم سقوط کرد و خلاص/حتما حمیداوی فوتبال را بهتر از من می فهمد - خبرگزاری برگزیده های ایران
خراسان رضوی

عزیزی:۲۰ روز در پدیده بودم اما فرار کردم/این تیم سقوط کرد و خلاص/حتما حمیداوی فوتبال را بهتر از من می فهمد

خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران با انتقاد از وضعیت به وجود آمده برای تیم فوتبال پدیده اظهار داشت: از زمانی که یادم می آید تیم های استان ما برای امروز ابتدایی خود دچار مشکل بودند. ابومسلم را بدون هیچ تحقیق و بررسی در اختیار یکسری از اشخاص قرار دادند که تنها چیزی که برایشان اهمیت نداشت سهمیه استان بود.

وی افزود: نفهمیدیم چرا تیم را از حمیداوی گرفتند و دوباره به او تحویل دادند.اگر او مشکل داشت چرا تیم را گرفتند و دوباره به او برگرداندند. الان هم باز مانده اند، این تیم متعلق به مشهد است ولی مدیرانی که در این شهر هستند اکثرا غیر بومی و بیشتر نگران وضعیت خود بودند تا استان.

بازیکن اسبق ابومسلم خراسان تاکید کرد: الان هم باید گفت پدیده خلاص است و این تیم اوت شده است. مدیران باشگاه هم بیشتر از این تلاش نکنند. یک تیم که بخش خصوصی است توقع دارد مسئولان استانش به آن کمک کنند در حالی که در سالیان گذشته کمک شده است اما سوال من این است چرا باید به بخش خصوصی کمک کنند؟

عزیزی یادآور شد: زمان تصمیم گیری تیم خصوصی است و شخص تصمیم می گیرد، موقعی که بازیکنان را می فروشند خودشان تصمیم می گیرند، بابت فروش گل محمدی خودشان تصمیم گرفتند و وقتی گیر می کنند یاد کمک استان می افتند.خواهش من از طرفداران فوتبال در مشهد این ایت که بازی نخوردند. اینکه می گویند هیچکس به این تیم کمک نمی کند را باور نکنند.

وی ادامه داد: سال گذشته خودم با آقایان اصولی و کلایی شهردار صحبت کردم و ۲۰ در صد از قرارداد بازیکنان از طریق شهرداری و شورای شهر پرداخت شد.وقتی تیم خصوصی است چرا باید شهرداری و شورای شهر هزینه هایش را پرداخت کنند؟تیم را به یک شهر دیگر برده اند تا تمرین کند و بعد بازی هایش را در اینجا برگزار می کنند. اصلا بهتر است تیم در همان شهر بماند و در همانجا هم بازی کند.این تیم افتاده و تیمی که در ۹ بازی ۲ امتیاز گرفته سقوطش قطعی است.

بازیکن اسبق فوتبال خراسان خاطر نشان کرد: این تیم برای ماندن باید ۲۸ امتیاز بگیرد تا بماند ولی با کدام پول؟ اگر پول دارید پرداخت کنید و اگر ندارید که مشخص است بروید. من به عنوان یک فوتبالی مخالف هستم که مسئولان شهرم به تیمی که مالک خصوصی دارد کمک کند.مشهد کلی پیشکسوت دارد و همه آنها را می شناسند ولی یک آقایی می گوید حسین بادامکی را نمی شناسم. یعنی شما بادامکی را در این شهر نمی شناسید؟

عزیزی افزود: به ندرت اتفاق می افتد در فوتبال ۲ ضربدر ۲ بشود پنج. تیمی که از ۹ بازی ۲ امتیاز می گیرد و کلا ۸ ضربه به چارچوب می زند کارش مشخص است. جالب است در مشهد استادیوم امام رضا،ثامن، کوزین، کوزت و …. از این باشگاه طلبکار هستند و این مدلی نمی شود تیمداری کرد. اگر واقعا مسئولان این شهر نگران هستند یک تیم لیگ یکی بخرند و برایش پشتوانه درست کنند.

وی ادامه داد: مسئولان ورزش ما درست تصمیم نمی گیرند. ۱۰ بار سوال کردم چگونه تیم را از حمیداوی تحویل گرفتید و چرا دوباره به او دادید. من ۲۰ روز در این تیم کار کردم ولی فرار کردم. حضورم هم به خاطر آقای مهاجری بود ولی هیچ صداقتی در آنجا وجود نداشت. اگر حمیداوی گفته این تیم دهم می شود حتما او فوتبال را بهتر از من می فهمند.

عزیزی ضمن انتقاد از برخی پیشکسوتان مشهد که گفته اند اگر حمیداوی نبود این تیم منحل می شود عنوان کرد: شاید کار این آقایان گیر آقای حمیداوی است. من چیزی در فوتبال این شهر نمی بینم.اگر کسی مثل حمیداوی و یا شفق به فوتبال مشهد کمک کرده باید ۴ تا جوان معرفی کرده باشند. حمیداوی تیم های پایه پدیده را فروخته است. چشم امید ما بچه های این شهر است اما تیم های پایه اش فروخته شده. بعد از حسین بادامکی هیچ بازیکنی از مشهد به تیم ملی دعوت نشده است، بعد یک عده می گویند اگر حمیداوی نبود فوتبال مشهد مرده بود؟

مهاجم سابق تیم ملی به فارس تاکید کرد: فوتبال این شهر خیلی وقت است که مرده. به خدا در مشهد پر از بازیکن است. چرا اصفهان و خوزستان و می توانند ولی ما نمی توانیم؟ شنیده ام حمیداوی گفته من از فوتبال در مشهد بهره نبردم، مگر سود پول است که بخواهند بهره ببرند؟ از یک طرف می گویند ما عاشق هستیم و از یک طرف می گویند بهره ای نبردیم. در فوتبال این کشور سودی وجود ندارد و خود حمیداوی هم این موضوع را می دانست. آقای حمیداوی چه کسی گفت تیمداری کنید، اگر خیلی سختتان بود نمی آمدید.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا