ایلام

عضویت ۵۳ هزار دانش آموز ایلامی در سازمان بسیج دانش آموزی

سرهنگ ایرج گوهری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگا خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به عضویت ۵۳ هزار نفر دانش‌آموز در سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج دانش‌آموزی، برگزاری یادوراه‌های شهدای دانش آموزی در سطح مناطق ۱۴ گانه آموزش و پرورش استان و برگزاری پیش اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش آموز استان با حضور باستان مسوول بسیج دانش آموزی کشور است.

وی افزود: هفته بسیج دانش‌آموزی از هشتم آبان ماه با شعار «نوجوانان انقلابی، پیشگامان گام دوم انقلاب» آغاز و تا روز چهاردهم آبان ادامه خواهد داشت که برنامه‌های متعددی برای این هفته در نظر گرفته شده است.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام گفت: از جمله این برنامه‌های دیگر این هفته می‌توان به برگزاری برنامه‌ مسابقه «مروارید صدف» که با موضوع دانش آموزان دختر و به منظور راهکارهای بهبود وضعیت حجاب دختران توسط دختران برگزار می‌شود اشاره کرد که در این خصوص سازمان بسیج دانش آموزی به بهترین راهکارها و ایده‌های خلاقانه جوایزی اهدا و راهکارهای برتر را در سرفصل‌های پرورشی و تربیتی تعریف خواهد کرد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به برنامه «یک راه ـ یک انتخاب» که به صورت نمایشگاه‌هایی در سطح مدارس استان برگزار می‌شود اشاره کرد.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام راه‌اندازی پویش‌های استکبارستیز دنیای بدون آمریکا و نوجوان پلاس در فضای مجازی و با محوریت نوجوان ایرانی اسلامی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی مطرح کرد و افزود: در این هفته برنامه‌های استانی دیدار دانش‌آموزان نخبه بسیجی با ائمه جمعه و فرماندهان سپاه شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری اختتامیه دوره آموزشی فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی با نام یاوران ولایت، دیدار دانش‌آموزان جهت تجدید میثاق با شهدای دانش‌آموز، سرکشی از خانواده شهدای دانش‌آموز، عطر افشانی قبور مطهر شهدا و حضور در راهپیمایی استکبارستیزی دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های مد نظر در هفته بسیج دانش‌آموزی است.

گوهری خاطرنشان کرد: در هفته بسیج دانش‌آموزی، یکی از فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی در هر استان، سخنران پیش از خطبه‌ خواهد بود و در نفی سلطه صحبت خواهد کرد.

وی ادامه داد: تهیه و تولید محتوا با محوریت امیدآفرینی، سبک زندگی نوجوان ایرانی، ایجاد و تقویت فرهنگ استکبارستیزی در نوجوانان و جوانان، برگزاری و اجرای سرودهای خیابانی، برگزاری مسابقات نقاشی، تجدید میثاق با دانش آموزان شهید، ایجاد پویش در باب خرید لوازم التحریر ایرانی و حضور میدانی در راهپیمایی ۱۳ آبان از جمله برنامه‌های دیگر هفته بسیج دانش‌آموزی است.

وی از اجرای پویش همیار بهداشت و سلامت نیز خبر داد و گفت: این طرح به منظور تسریع واکسیناسیون دانش آموزان با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان ایلام در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۳

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا