اخبار ورزشی

عضو تیم پاراوزنه‌برداری: دوسال است پاداش‌مان را نداده‌اند/ برای تکرار طلاهای سیامند تلاش می‌کنم

عضو تیم پاراوزنه‌برداری: دوسال است پاداش‌مان را نداده‌اند/ برای تکرار طلاهای سیامند تلاش می‌کنم

– اخبار ورزشی –

احمد امین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره آخرین شرایط خود در آستانه حضور در مسابقات پاراوزنه‌برداری قهرمانی جهان در امارات اظهار داشت: تمرینات زیر نظر کادر فنی پیش می‌رود، شرایط خوبی داریم و آماده مسابقات جهانی امارات می‌شویم. پس از آن هم بازی‌های پاراآسیایی را داریم که طبق دستور کادر فنی جلو می‌رویم و امیدواریم دست پُر برگردیم.

وی با اشاره به روزهای نخست حضور در تیم ملی و انتخاب به عنوان جانشین سیامند رحمان گفت: اولین مسابقه‌ای که دو سال قبل رفتم، فشار زیادی روی من بود، اما خدا را شکر روسفید شدم. سیامند اسطوره بود و هیچ‌کس قابل مقایسه با او نیست. من هم تلاشم را می‌کنم تا مدال‌هایی که او کسب کرده بود را بدست بیاورم.

ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری: دل شیر داریم، اما خونین است/ مدال‌آوران پارالمپیک به لیست صندوق قهرمانان اضافه نشده‌اند

ملی‌پوش دسته فوق سنگین پاراوزنه‌برداری درباره گلایه سایر ملی‌پوشان از عدم دریافت حقوق صندوق حمایت از قهرمانان و همچنین عقب افتادن پرداخت پاداش‌ها عنوان کرد: من هم از این موضوع گِله دارم. دو سال از اولین مسابقه‌ام گذشته ، ولی چیزی به ما نداده‌اند؛ آن هم در این شرایط اقتصادی و اینکه متاهل هستم و دو فرزند دارم. کمیته پارالمپیک حقوقی را برای ما در نظر گرفته و در حد وسع خود کمک می‌کند، اما با آن به جایی نمی‌رسیم. انتظار داریم حق‌مان را بدهند تا به آن دلخوش باشیم و انگیزه بگیریم.

امین‌زاده تصریح کرد: تا الان از صندوق قهرمانان هیچ مبلغی دریافت نکرده‌ایم. انتظار داریم مسئولان رسیدگی کنند و پاداش‌های عقب افتاده را بدهند و حقوق‌مان بیشتر شود. واقعاً به هیچ جایی نمی‌رسیم، چون رشته ورزشی ما پرهزینه است و ارتباط مستقیم با تغذیه و مکمل دارد. امیدوارم کاری کنند که با انگیزه به مسابقات برویم.

وی درباره شانس کسب مدال طلا در مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی گفت: تلاش خودم را می‌کنم و تا الان هم اوضاعم خوب بوده است. ان‌شاءالله هر دو مدال طلا را بگیرم و دل مردم را شاد کنم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا