چهارمحال و بختیاری

عطر شهدای گمنام فضای چهارمحال و بختیاری را عطرآگین می‌کند

منوچهر ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: همزمان با تشییع پیکرهای مطهر ۲۵۰ شهید گمنام در سراسر کشور، فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، عطر هشت شهید گمنام فضای استان را در برمی‌گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری افزود: ۳ پیکر شهید در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و یک شهید در حوزه علمیه خواهران شهرکرد، ۲ شهید در شهر آلونی و ۲ پیکر نیز در شهر ناغان تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه هنوز مشخص نشده که شهدا از طریق زمینی یا هوایی وارد استان شوند، بیان کرد: هدف این است که شهدا در روز ۱۴ دی ماه وارد استان شوند و صبح روز پنج‌شنبه در مکان‌های ذکر شده تشییع و خاکسپاری شوند.

ذوالفقاری افزود: مراسمات برگزاری آیین استقبال، حضور پیکرهای شهیدان در هیئت‌های مذهبی، برگزاری مراسم شب وداع و آیین تشییع و خاکسپاری پیکرهای شهدای گران‌قدر، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است که متعاقباً زمان‌بندی آن اعلام می‌شود.

وی در پایان گفت: فعلا هیچ اطلاعاتی در مورد سن، منطقه اعزامی و عملیات شهدا در دست نیست و شناسنامه شهدا همراه با پیکرهای مطهرشان به استان ارسال می‌شوند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا