سمنان

عقب‌ماندگی‌ سمنان نسبت به سایر مراکز استان‌ها جبران شود

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، مجید نظری عصر امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان با سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در سالن غدیر استانداری با بیان اینکه از استاندار سمنان برای حضور در صحن شورای شهر دعوت به عمل می‌آوریم، گفت: تعاملات استانی و بین‌دستگاهی نقش مؤثری در موفقیت هر سازمان دارد.

وی اضافه کرد: باید مصوبات جلسات، در موعد مقرر اجرایی شود تا مردم از برکات و آثار مثبت این تصمیمات بهره‌مند شوند.

عضو شورای اسلامی شهر سمنان ادامه داد: شهر سمنان به نسبت بسیاری از مراکز استان‌ها، دارای عقب‌ماندگی‌هایی است که باید دستگاه‌های اجرایی، همکاری ویژه‌ای با شهرداری سمنان داشته باشند.

نظری با بیان اینکه ما نیازمند همکاری جدی تمام مسؤولان برای پرهیز از فرصت‌سوزی‌ها هستیم، عنوان کرد: لازم است تا موضوع کاروانسرای شاه‌عباسی و پیاده راه امام (ره) سمنان، هر چه سریع‌تر و پیش از سفر رئیس جمهوری به استان، تعیین تکلیف شود.

نظام پیشنهادات بیش از پیش فعال شود

علیرضا شریفی‌نژاد، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: انتصاب مرتضی‌نژاد را به سمت شهردار جدید سمنان تبریک می‌گویم و برای وی آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

وی افزود: امیدوارم با رویکرد همگرایی و وحدت بتوانیم مشکلات را برطرف کرده و توسعه بیش از پیش استان سمنان را شاهد باشیم.‌

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان ادامه داد: باید نظام پیشنهادات را بیش از پیش فعال ساخت تا تصمیمات اتخاذشده به رضایت عموم مردم منجر شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا