گیلان

عقده گشایی و فحاشی علیه گیلک‌ها در دیدار بدون تماشاگر/به زور از سپیدرود دو امتیاز گرفتند

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، تیم‌های نفت و گاز گچساران و سپیدرود رشت از هفته هفتم لیگ دو ساعت ۱۴ در استادیوم شهدا نفت مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در انت‌ها بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 

در حالی که سپیدرود از حریف خود یک بر صفر پیش بود بر روی اشتباهات فردی و داوری تن به یک تساوی داد تا همچنان در جمع تیم‌های مدعی صعود حرف اول را بزند. 

این دیدار در حالی برگزار شد که طبق قوانین ستاد مبارزه با کرونا می‌بایست بدون تماشاگر برگزار می‌شد اما تعداد زیادی تماشاگران نفت و گاز در این بازی حضور داشتند و بیش از ۹۰ دقیقه بی‌وقفه به مردم گیلان توهین و فحاشی کردند. 

عزیز فریسات سرمربی نفت و گاز در این دیدار، جعفر ساکی، روزبه آروانه، رضا نجاری، داریوش بخت، حمید جرفی، بهنام برهانی منش، هانی نژاد تمیمی، ماجد گنیوری، کیوان یاراحمدی، ساسان شیرمرد و فرشید علیزاده را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

گزارش بازی
در دقیقه ۹ بازی نخستین موقعیت حساس بازی ارسال ربیع‌زاد و ضربه سر نوری را مدافع نفت از درون محوطه برگشت داد. 

پس از گذشت ۱۵ دقیقه حسین حق‌شناس را جعفر ساکی به سختی مهار کرد. 

در دقایق پایانی نیمه اول شوت حمید جرفی را مصطفی زینعلی به سختی مهار کرد. 

دقیقه ۶۰ بازی گل سپیدرود را باید تمام و کمال به نام آرمان مردانی نوشت. آرمان با سرعت بالا از جناج راست تیم گچساران به داخل محوطه جریمه نفوذ کرد و با پشت سر گذاشتن مدافعین میزبان با یک شوت سرکش از روی خط شش قدم به زیبایی گل نخست تیمش را به ثمر رساند. 

حدود دقیقه ۷۷ بازی بر روی اشتباه هومن مسعودی مهاجم گچساران داریوش بخت صاحب توپ شد تا با یک شوت محکم دروازه سپیدرود را باز کند. 

در ۱۰ دقیقه پایانی بازی ضربه ایستگاهی امیرحسین صالحی با اختلاف راهی اوت شد. 
و اما در دقیقه ۱۰۱ این دیدار شوت مهرشاد نصیری را دروازه بان گچساران با دو ضرب و به سختی مهار کرد. 

حاشیه‌های دیدار سپیدرود و نفت و گاز گچساران
مسابقه ساعت ۱۴:۰۳ دقیقه در زمین بسیار ناهموار و نیمه چمن ورزشگاهی شهدای نفت گچساران آغاز شد و بارش باران در چند روز اخیر این شهر برعدم کیفیت نازل و محلاتی این ورزشگاه افزوده بود. 
ساسان شیرمردی و معین راشدی بازیکنان سابق سپیدرود در لیگ دسته اول در تیم مناطق نفت‌خیز جنوب (گچساران) در این دیدار برابر تیم سابقشان به میدان رفتند. 

سرخ‌پوشان در این مسابقه برای دومین دیدار پیاپی با تبلیغ فولاد آناهیتا گیلان به میدان رفتند و به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر پشت پیراهن سپیدرود واژه مقدس یا زهرا (س) مزین شده بود. 

تعداد بسیار زیادی از هواداران گچساران در ورزشگاه حضور داشتند و از ابتدای بازی به سرمربی و تیم سپیدرود فحاشی می‌کردند و در نهایت در دقیقه ۸۰ بازی در اعتراض به تعداد زیاد هواداران، تیم سپیدرود خواستار توقف بازی و خارج شدن هواداران شد. 

در حالی که در بازی برابر نیروی زمینی داور بیش از ۳۰ دقیقه از بازی را برای چند نفر تماشاگر متوقف کرد تا همان چند نفر هوادار زمین را ترک کنند اما ناظر و داور مسابقه با گچساران در جواب اعتراض به حق تیم سپیدرود برای خروج هواداران غیر مجاز، سرمربی سپیدرود را با کارت قرمز جریمه کرد و خواهان ادامه برگزاری مسابقه با همان هواداران شدند! 

فحش ناموسی هواداران گچسارانی حاضر در ورزشگاه به مردمان گیلان زمین لحظه‌ای قطع نشد! 

توپی را که ساسان شیرمردی داخل محوطه جریمه با دست دفع کرد در نهایت تعجب داور از اعلام پنالتی به سود سپیدرود خودداری کرد! 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا