کرمانشاه

علت آتش‌سوزی ساختمان ۹ طبقه کرمانشاه مشخص شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، شهرام کرمی در نشست اضطراری که امروز به منظور بررسی حادثه آتش‌سوزی ساختمان ۹ طبقه در شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: طبق گزارشاتی که دستگاه های امدادی در این نشست دادند، این حادثه شامگاه دیروز در یک ساختمان ۹ طبقه واقع در بلوار ظفر جنوبی اتفاق افتاده که متاسفانه خسارات جانی و مالی زیادی به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: آتش‌سوزی از پارکینگ این ساختمان و از یک دستگاه خودرو ۲۰۷ آغاز شده و به سایر طبقات ساختمان سرایت کرده که در نهایت فوت دو نفر از ساکنین این ساختمان یک مادر و دختر را به همراه داشته است.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه در این حادثه ۲۵ نفر از ساکنین ساختمان توسط نیروهای آتش‌نشانی از طریق پلکان تخلیه شدند، عنوان کرد: آتش‌نشانی به موقع در محل حاضر و با ورود به موقع مانع از خسارات جانی و مالی بیشتر شد.

وی در ادامه با بیان اینکه وجود برخی مشکلات فنی در این ساختمان باعث گسترده‌تر شدن حریق شده، اعلام کرد: اگر نکات فنی و ایمنی درا ین ساختمان رعایت شده بود، شاید حادثه به این گستردگی ادامه نمی یافت.

کرمی تاکید کرد: دراین راستا، درحال انجام بررسی‌های لازم هستیم تا افرادی که دراین زمینه قصور داشته‌اند را شناسایی و با آن‌ها برخورد کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه این مشکل در حال حاضر در بسیاری دیگر از ساختمان‌ها و بویژه پاساژهای شهر کرمانشاه وجود دارد، اعلام کرد: در این رابطه از دستگاه‌های ذی‌ربط می‌خواهیم که نسبت به شناسایی این پاساژها اقدام و حتی در صورت لزوم نسبت به پلمب آن‌ها اقدام کند.

دادستان کرمانشاه ضمن یادآوری دوباره حادثه شب گذشته در کرمانشاه، عنوان کرد: متأسفانه در این حادثه ازدحام جمعیتی در اطراف محل آتش‌سوزی راه را برای امدادرسانی‌ها دشوار کرده بود که امیدواریم مردم ما در حوادث اینچنینی از حضور در اطراف محل حادثه پرهیز کنند تا امدادرسانی‌ها تسریع شود.

انتهای پیام/پ/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا