اخبار ورزشی

علت حذف میلان از لیگ قهرمانان اروپا چه بود؟

به گزارش برگزیده های ایران، شب گذشته در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، میلان مقابل لیورپول تن به شکست ۲ بر یک داد تا از رقابت‌های اروپایی کنار رود. این تیم اگر مقابل لیورپول که با برخی از بازیکنان جوانش به میدان آمده بود، به پیروزی می‌رسید، می‌توانست راهی لیگ اروپا شود ولی مقابل یورگن کلوپ دوباره تن به شکست داد.

پیولی در خصوص علت حذف روسونری از لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما می‌دانستیم در گروه مرگ قرار داریم و مطلع بودیم که بازی مقابل لیورپول نیز بسیار سخت خواهد بود. متاسفانه ما نتوانستیم تمپو و ریتم کافی برای ایجاد موقعیت داشته باشیم و اشتباهاتمان در میدان بسیار زیاد بود. اشتباهات باعث شد تا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شویم.

سرمربی میلان ادامه داد: ما سزاوار نتیجه‌ای بهتر بودیم و اکنون بسیار پشیمان هستیم. ما مقابل اتلتیکو و پورتو می‌توانستیم به برد دست یابیم ولی همانطور که گفتم در این مسابقات تجربه بسیار اهمیت دارد.

تیم میلان که پس از ۷ سال دوباره به لیگ قهرمانان اروپا بازگشته بود، در مرحله گروهی نتوانست جواز حضور حتی در لیگ اروپا را بدست آورد تا خیلی زود از رقابت‌های اروپایی خداحافظی کند.

پیولی ادامه داد: ما از این بازی‌ها درس‌های زیادی گرفتیم و فهمیدیم که کیفیت و تمرکز کافی را نداشتیم. باقی ماندن در رقابت‌های اروپایی هدف ما بود ولی نتوانستیم به این چشم انداز دست پیدا کنیم. ما سعی داریم از باخت‌ها درس بگیریم و باعث شویم تا تجربه‌مان بالاتر برویم.

وی اظهار داشت: از حضور زلاتان سعی کردیم که با ارسال توپ های بلند به گل برسیم ولی به نظرم بزرگترین مشکل ما این بود که بیشتر در خط عقب بازی کردیم تا به دروازه حریف نزدیک شویم. به عنوان مثال سر گل دومی که دریافت کردیم، به حریف تعارف کردیم که به ما فشار بیاورد و گل بزند.

سرمربی میلان تصریح کرد: کاری که کلوپ اکنون در این رقابت انجام داد، نتیجه یک پروژه است. آنها چندین سال زحمت کشیدند تا این تیم را تشکیل دهند و به اینجا برسانند. ما نیز باید رشد کنیم و تجربه بدست آوریم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا