سمنان

علیزاده‌برمی: جلسات دولت و مجلس به‌طور مداوم برگزار می‌شود/ گشایش‌ در آزادسازی پول‌های بلوکه‌ ایران حاصل وحدت است

علی‌اکبر علیزاده‌برمی، عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در دامغان اظهار کرد: وحدت و همدلی بسیار خوبی بین نمایندگان مجلس و دولت آقای رئیسی وجود دارد؛ به گونه‌ای که بسیاری از طرح‌ها و لوایحی که در مجلس مطرح می‌شود، قبل از ورود به صحن خانه ملت مورد ارزیابی طرفین قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: اگر لایحه‌ای مطرح باشد، دولتی‌ها به مجلس می‌آیند و در کمیسیون تخصصی، آن را بررسی می‌کنند و اگر طرحی از سوی نمایندگان مدنظر باشد، مجلس از دولت دعوت می‌کند تا در کمیسیون‌ها حضور یابند و موارد در حضور آنها مطرح می‌شود تا با پختگی کامل و موافقت دولت و همراهی آنها، طرح تصویب و اجرایی شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس بیان کرد: تلاش می‌شود تا دولت بتواند نظرات فنی و کارشناسی خود را ارائه کند و طرح‌ها با پختگی بیشتر تصویب شود و دولت هم آن را قبول داشته باشد و به‌خوبی اجرایی کند.

وحدت و همدلی بسیار خوبی بین نمایندگان مجلس و دولت وجود دارد

علیزاده‌برمی گفت: رئیس‌جمهور، حرمت مجلس را به‌خوبی حفظ می‌کند و قرار بر این شده است تا جلسات دولت و مجلس به‌صورت مداوم برگزار شود تا بر زمینه‌های وحدت و همدلی آنها بیفزاید.

او ادامه داد: امروز در جهان بی‌رحمی قرار داریم و گرگ‌هایی در این جهان عرض‌اندام می‌کنند که اگر از هم غافل باشیم، آنها ما را تکه‌تکه خواهند کرد؛ از این‌رو، وحدت و انسجام از اصول اولیه است که دولت و مجلس به آن عقیده دارند و وحدت و همدلی به‌طور کامل رعایت می‌شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس افزود: به برکت وحدتی که امروز میان هر سه قوه وجود دارد و همه قوا در میدان حضور دارند، بسیاری از توفیقات حاصل شده است؛ قوه قضاییه نیز در کنار قوای مقننه و مجریه بسیار پای کار است و مسائل و مشکلات مردم را بررسی می‌کند.

علیزاده‌برمی گفت: با اینکه کمتر از ۱۰۰ روز از عمر دولت آقای رئیسی گذشته؛ اما اقدامات خوبی رخ داده است؛ ازجمله اینکه بخشی از پول‌های بلوکه‌شده ایران در کشورهای مختلف دنیا که سال‌ها بود متأسفانه به آنها دسترسی نداشتیم، به‌تدریج در حال آزادسازی است.

او ادامه داد: رئیس کل بانک مرکزی رسماً اعلام کرده است که بخشی از پول‌های بلوکه‌شده آزاد شده و گشایش‌هایی صورت گرفته است و رئیس‌جمهور هم در مجلس اشاره داشت که هر روز خبرهای خوبی در زمینه رفع مشکلات به گوش می‌رسد.

رئیس‌جمهور، حرمت مجلس را به‌خوبی حفظ می‌کند

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: زمانی فکر می‌کردیم که این مشکلات هیچ‌وقت رفع نخواهد شد؛ اما امروز خبرهای خوبی از گشایش در حوزه‌های اقتصادی و صادرات محصولات تولیدی و نیز مبادلات بازرگانی با کشورهای دیگر شنیده و روزبه‌روز تقویت می‌شود و این‌ها همه از برکت وحدت است.

علیزاده‌برمی گفت: اگر اختلاف شیوه‌ای بین دولت و مجلس وجود دارد، به معنای اختلاف عقیدتی نیست و بحث‌های طلبگی می‌تواند به رشد کشور منجر شود؛ هم مجلس و هم دولت روی نظرات خود جدی هستند و این خود جزو برکات نظام اسلامی است.

او بیان کرد: امروز نمایندگان مجلس و دولتی‌ها قبل از اینکه امری به نتیجه قطعی برسد، با دیگری مماشات نمی‌کنند و این را از برکات انقلاب اسلامی می‌دانیم که مدیران با یکدیگر گفت‌وگو کرده و امور را به نتیجه می‌رسانند.

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: هم مجلسی‌ها و هم دولتی‌ها، مقام معظم رهبری را نه‌فقط رهبر مقرر در قانون اساسی، بلکه نایب امام زمان (عج) می‌دانند و تحقق فرمایشات و دستورات ایشان را بر خود امری شرعی و واجب تلقی می‌کنند.

علیزاده‌برمی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی مرکز اصلی وحدت هستند و هر کسی کوشش می‌کند تا بر اساس توان خود، منویات ایشان را محقق سازد و نشان دهد که مقتدای ما رهبری است و اطاعت‌پذیری کامل از ایشان وجود دارد و این اطاعت‌پذیری هم در دولت، هم در مجلس و هم در دستگاه قضایی سبب وحدت قوا شده است.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا