اصفهان

«علی‌محمد میر محمدی میبدی» به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی سید‌علی‌محمد میر‌محمدی میبدی را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب کرد.

محمدعلی زلفی‌گل در این حکم انتصاب آورده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان» منصوب می‌شوید؛ انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت» با رویکردی تحول‌گرایانه و مسأله‌محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی»، حرکت در مرزهای دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی به انجام رسانید.

میرمحمدی میبدی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی کشاورزی (گرایش زراعت) از دانشگاه صنعتی اصفهان، کارشناسی ارشد اصلاح نباتات از دانشگاه تربیت مدرس و دکتری این رشته از دانشگاه لندن است و هم اینک استاد دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان می‌باشد.

ریاست دانشگاه یزد طی سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۲، معاونت امور دفاعی دانشگاه صنعتی اصفهان در زمان دفاع مقدس، ریاست بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان، مدیریت گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه صنعتی اصفهان و عضویت در هیأت ممیزه دانشگاه صنعتی اصفهان، بخشی از مسؤولیت‌های دانشگاهی دکتر میرمحمدی میبدی است.

احراز عنوان استاد نمونه کشوری،کسب عنوان کتاب سال دانشجویی، رتبه سوم جایزه کتاب سال دفاع مقدس و عنوان «پژوهشگر برگزیده» در عرصه تألیف و ترجمه در دانشگاه صنعتی اصفهان، بخشی از افتخارات علمی دکتر سید علی محمد میر محمدی میبدی است.

وزیر علوم، همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های سید مهدی ابطحی، رئیس سابق دانشگاه صنعتی اصفهان در مدت تصدی این مسؤولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا