اخبار ورزشی

علی داوودی: گلایه‌های ما برای زیاده‌خواهی نیست/ امیدوار به کسب ۲ مدال در ریاض و هانگژو هستم

علی داوودی: گلایه‌های ما برای زیاده‌خواهی نیست/ امیدوار به کسب ۲ مدال در ریاض و هانگژو هستم

– اخبار ورزشی –

علی داوودی ملی‌پوش دسته فوق سنگین تیم وزنه‌برداری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره حضور سرپرست وزارت ورزش و دبیرکل کمیته ملی المپیک در محل برگزاری اردوی تیم ملی اظهار داشت: کیومرث هاشمی و مناف هاشمی به آکادمی آمدند، از نزدیک تمرین را دیدند و ما از آنها بابت این حضور که باعث دلگرمی‌مان می‌شود، تشکر کردیم. همچنین یکسری درددل‌ها نیز با آنها انجام دادیم.

سلیمی: صندوق حمایت؟ صندوق عدم حمایت از قهرمانان داریم!/ امیدواریم پاداش‌های قبلی زودتر پرداخت شود

 

وی ادامه داد: مدت زیادی تا مسابقات جهانی عربستان باقی نمانده است و تمرینات خیلی خوبی داشته‌ایم. باید به خودمان فشار بیاوریم و میزان وزنه‌ها را بیشتر کنیم تا ضمن کم کردن فاصله با رقبا، بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. مسابقات جهانی قرار است اواسط شهریور در عربستان برگزار شود و پس از آن نیز یک اردو در این کشور یا چین خواهیم داشت و سپس راهی بازی‌های آسیایی هانگژو خواهیم شد. تلاشم این است که دو مدال برای ایران در دو رویداد پیش رو به ارمغان بیاورم.

مدال‌آور ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو درباره گلایه‌هایی که در حضور مسئولان وزارت ورزش و کمیته المپیک مطرح شد، گفت: این چیزی است که به‌حق است. به هر حال جایزه‌ای که دو سال قبل نگرفته‌ایم، خیلی در کارمان تأثیرگذار است. وزنه‌برداری رشته‌ای کم درآمد است و اگر بیشتر به آن توجه شود، باعث پیشرفت ما خواهد شد. این گلایه‌ها از روی زیاده‌خواهی نبود. مثلاً درباره اهدای حواله‌های خودرو به فوتبالیست‌ها خوشحالیم که این کار را انجام دادند، چون فوتبال در کل دنیا یک صنعت و تجارت است، ولی اگر به وزنه‌برداران هم بدهند، یک پاداش چند ۱۰ میلیاردی از آن بیرون می‌آید و قطعاً باعث می‌شود که یک وزنه‌بردار آسوده خاطرتر باشد. در این وضعیت همه به عشق خانواده و مردم می‌آیند و تمرین و افتخارآفرینی می‌کنند، ولی اگر آن حمایت باشد، بدون شک ورزشکاران با روحیه بهتری به کار خود ادامه می‌دهند.

داوودی در پایان درباره بحث تغذیه که پیش از این مشکلاتی پیرامون آن وجود داشت، تصریح کرد: هر وقت که اعتراضی داشتیم، به این دلیل بود که حداقل‌ها را خواسته‌ایم. خوشبختانه الان اوضاع خوب است و فدراسیون به خوبی پشتیبانی می‌کند و ان‌شاءالله در آینده بهتر هم می‌شود.

/

 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا