اردبیل

عملکرد ضعیف برخی مدیران سبب نارضایتی مردم می‌شود

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو پیش از ظهر امروز در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در سال ۱۴۰۰ که در سالن جلسات دادگستری کل استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه‌شناسی و دقت در انجام وظایف قانونی و ذاتی هر دستگاه بسیار ضروری است و اگر دستگاه‌ها و نهادها در انجام وظایف خود، حساسیت، دقت و سرعت لازم را داشته باشند از وقوع بسیاری از جرام و تخلفات پیشگیری می‌شود.

وی افزود: چنین جلساتی به طور مستمر با هدف ایجاد تعامل و هماهنگی‌های لازم و بررسی آخرین وضعیت استان از لحاظ میزان وقوع جرائم و آسیبها در محل دادگستری استان برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با انتقاد از عملکرد برخی از مسؤولان بیان کرد: شیوع برخی نارضایتی‌ها و بی‌اعتمادی در بین مردم ناشی از عملکرد ضعیف مسؤولان است و ضروری است که همه مسؤولان و مدیران با هماهنگی و همکاری کامل، از تمام توان خود برای تسریع در خدمت‌رسانی روز افزون به مردم استفاده کنند.

وی تأکید کرد: دستگاه قضایی ضمن حمایت قضایی از اقدامات قانونی مدیران و مسؤولان، با هرگونه سهل‌انگاری، ترک فعل و کوتاهی در امر پیشگیری و مقابله با وقوع جرم مطابق قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا