Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت جاده ای در مناطق کوه دهک و پیچاب به سرآستانه در باشت آغاز شد - خبرگزاری برگزیده های ایران
کهگیلویه و بویراحمد

عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت جاده ای در مناطق کوه دهک و پیچاب به سرآستانه در باشت آغاز شد

به گزارش برگزیده های ایران از گچساران سید ناصر حسینی پور در آئین بهسازی و آسفالت کوه دهک باشت اظهار کرد: بهسازی راه های روستایی یکی از اقدامات در راستای رفاه مردم می باشد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت جاده ای در مناطق کوه دهک و پیچاب به سرآستانه در باشت به طول ۴.۲ کیلومتر و با ۷۲ میلیارد ریال آغاز شد.

 

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت کوه دهک به طول ۳.۲ کیلومتر و با ۴۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری و بهسازی راه روستایی پیچاب به سرآستانه به طول یک کیلومتر و با ۲۷ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

 

 گرامی فرماندار باشت نیز در آئین عنوان کرد: وجود زیرساخت های جاده ای به ویژه برای مردم مناطق محروم مهم بوده و باید اینگونه طرح ها سریع تر انجام شوند.

 

وی بیان کرد: با تکمیل طرح های آغاز شده شاهد رفاه مردم منطقه در نقاط شهری و روستایی خواهیم بود.

گرامی گفت: سرعت بخشی به عملیات اجرایی تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی به ویژه در مناطق روستایی و محروم از برنامه های اصلی دولت سیزدهم است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا