خراسان رضوی

عملیات اجرایی تصفیه خانه شهرک صنعتی چرمشهر تا پایان سال به اتمام می رسد

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی، علی بهرامی زاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پیمانکار برای طرح تصفیه خانه شهرک صنعتی چرمشهر با ظرفیت سه هزار مترمکعب در شبانه تعیین شده و عملیات اجرایی آن تا پایان سال به اتمام می رسد. عملیات اجرایی تصفیه خانه کاشمر به عنوان نخستین پروژه مشارکتی این شرکت با آستان قدس رضوی نیز آغاز شده و پیشرفت ۲۰ درصدی دارد.

وی با اشاره به مهمترین پروژه های در حال اجرای شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در سال جاری افزود: اجرای فاز صنعتی شهرک صنعتی شماره ۵ مشهد در گستره ۲۰ هکتار، توسعه شهرک صنعتی کلات به مساحت ۱۰۰ هکتار، توسعه ناحیه صنعتی جغتای به مساحت ۱۳۰ هکتار و ناحیه صنعتی زاوه به مساحت ۲۸ هکتار از جمله این طرحها است که عملیات اجرایی آنها در حال انجام است.

بهرامی زاده در ادامه گفت: تفاهم نامه هایی با سازمانهای دست اندرکار برای تامین برق شهرک ها و نواحی صنعتی شماره ۵ مشهد، کلات، گناباد، سبز وار، میان جلگه، خوشاب و داورزن منعقد و عملیات اجرایی آنها آغاز شده است که با تکمیل آنها ۲۹ مگاوات به میزان برق شهرکها و نواحی صنعتی استان اضافه می کند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا