چهارمحال و بختیاری

عملیات احداث واحد تولید آب انگور در ناغان آغاز شد

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، حمیدرضا فلاح ظهر امروز در آیین آغاز عملیات احداث واحد تولید آب انگور در شهر ناغان با اشاره به اینکه وجود باغات پربار از جمله انگور یکی از ظرفیت‌های این‌ منطقه است، گفت: طرح تهیه انواع آب میوه به صورت کنسانتره یا تازه باتوجه به ظرفیت‌های این منطقه در مساحت ۲ هکتار کلیک می‌خورد.

 مدیرعامل شرکت‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این طرح امروز به سرمایه‌گذار تحویل داده شد، افزود: سرمایه‌گذار طرح مدت زمان ساخت این واحد تولیدی را کمتر از یک سال اعلام کرده و در صورت بهره‌برداری کامل برای حدود ۴۶ نفر اشتغالزایی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: عملیات ساخت واحد تولید آب انگور در شهرک صنعتی ناغان با ۳۷ هکتار اراضی در اختیار و ۳۷ زمین دارای سند ساخت خواهد شد که مساحت زمین فاز عملیاتی این پروژه ۲۱ هکتار و مساحت زمین صنعتی آن ۲۹ هکتار است.

فلاح آب مورد نیاز برای فازهای عملیاتی را ۱۵ لیتر بر ثانیه دانست و گفت: تاکنون ۷ لیتر از این مقدار آب تأمین شده است همچنین برق مورد نیاز ۵ مگابایت است که همه این مقدار برای پروژه تامین شد.

وی با بیان اینکه میزان گاز تأمین شده ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب بر ساعت است، ادامه داد: زیرساخت‌های مخابراتی اعم از تلفن ثابت و فیبر نوری، تصفیه‌خانه فاضلاب، ماشین‌آلات آتش‌نشانی، فضای سبز و … هنوز تامین نشده است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان سرمایه کل پروژه را ۳۱۹ هزار و ۶۵۰ میلیون ریال دانست و گفت: این پروژه اولین واحد صنعتی در این شهرک است که با تاکید بر پیشرفت شهرستان‌های کمتر برخوردار در آینده شاهد پروژه‌های بزرگتری خواهیم بود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا