اخبار روز

‌عملیات رهایی گروگان در مشهد/ ماموران نوپو چگونه مرد جوان را دستگیر کردند؟ + فیلم

‌عملیات رهایی گروگان در مشهد/ ماموران نوپو چگونه مرد جوان را دستگیر کردند؟ + فیلم

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از مشهد،  در پی گزارش اختلاف خانمی جوان با همسر سابقش  به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله دستورات ویژه  صادر شد.

ماموران کلانتری کوی پلیس در محل حاضر و بررسی‌های اولیه نشان می‌داد زن جوان با حکم قضایی برای تحویل گرفتن فرزند خود به محل مراجعه کرده که همسر سابقش با خودداری از تحویل کودک،  بالای پشت بام رفته  و اقدام به تهدید می‌کند.

ماموران انتظامی پس از مذاکره و گفتگو ، مرد جوان را به آرامش دعوت کرده تا جایی که او بچه را رها می‌کند.پلیس این فرد را به مقر انتظامی دستگیر کرد  و تحقیقات درباره علت و چگونگی ماجرا ادامه دارد.

در فیلم زیر نجات کودک ۵ ساله در عملیات رهایی گروگان توسط واحد رهایی گروگان یگان ویژه استان خراسان رضوی از نظر خوانندگان برگزیده های ایران می‌گذرد:

.

‌عملیات رهایی گروگان در مشهد/ ماموران نوپو چگونه مرد جوان را دستگیر کردند؟ + فیلم‌عملیات رهایی گروگان در مشهد/ ماموران نوپو چگونه مرد جوان را دستگیر کردند؟ + فیلم‌عملیات رهایی گروگان در مشهد/ ماموران نوپو چگونه مرد جوان را دستگیر کردند؟ + فیلم‌عملیات رهایی گروگان در مشهد/ ماموران نوپو چگونه مرد جوان را دستگیر کردند؟ + فیلم

/۲۸۲/.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا