آذربایجان غربی

عملیات گاز رسانی به ۱۸ روستای سردشت / ۲۵ روستای مرزی سردشت فاقد گاز هستند

 علیرضا شیخی در گفتگو با خبرنگار فارس در ارومیه در خصوص محرومیت روستاهای مرزی شهر سردشت از نعمت گاز اظهار داشت: شهرستان سردشت یکی از شهرهایی است که پراکندگی روستایی در این شهر با جمعیت کم و تعداد خانوار کم،  زیاد است.

وی ادامه داد: در شهرستان سردشت در حدود ۲۵۸ روستا وجود دارد که برای ۱۸۱ روستا قابلیت گاز رسانی وجود دارد و در حال حاضر ۴۵ روستای شهرستان سردشت از نعمت گاز برخوردار هستند.

 مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۳۰ درصد روستاییان شهرستان سردشت از نعمت گاز برخوردارند خاطرنشان کرد: ۱۸ روستا در حال اجرای عملیات گاز رسانی بوده و ۵۵ روستا طی سال گذشته پیمان سپاری شده که متاسفانه استقبال آنچنانی از سوی پیمانکار نشده است.

خاطرنشان می‌شود اهالی ۲۵ روستای مرزی سردشت با جمعیت حدود ۱۰هزار نفر چندین سال است چشم به راه گاز رسانی به روستاهایشان هستند و  توقف پروژه گازرسانی و عدم ادامه عملیات اجرایی پروژه توسط پیمانکار، باعث شده است همچنان محرومیت روستاییان  از نعمت گاز ادامه یابد .

 پروژه گازرسانی به روستاهای مرزی سردشت همچنان متوقف است و چشم امید مرزنشینان به دستان مسئولان برای پایان بخشیدن به این انتظار چندین ساله است.

انتهای پیام/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا