گیلان

عمل به زمان‌بندی پروژه‌ها مطاللبه مردم است

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با موضوع بررسی تاخیر ساخت پل غیر هم سطح ورودی شهرستان فومن به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان و با حضور خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و تعدادی از مسؤولان اجرایی استان برگزار شد. 

رئیس کل دادگستری استان گیلان در این جلسه با اشاره به اینکه توسعه، پیشرفت، عمران و آبادی امری فطری بوده و بشر همواره در راه آبادانی شهر و دیار خود تلاش می‌کند، اظهار کرد: تاخیر در پروژه‌های عمرانی خسارات فراوانی به دنبال دارد و یکی از مطالبات مردم، عمل به زمان‌بندی‌های اعلام شده در اجرای طرح هاست. 

حجت الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی با بیان اینکه مسؤولان باید به لحاظ این تاخیرها پاسخگوی مردم باشند، افزود: اگر مسؤولی بعد از اظهار نظر کارشناسان در روند پیشرفت پل اخلالی ایجاد کند مورد تعقیب قانونی قرار گرفته و پرونده قضایی برای وی تشکیل خواهد شد. 

به گزارش فارس، در پایان این نشست مقرر شد وزارت راه و شهرسازی بلافاصله نسبت به اجرایی شدن پروژه اقدام و در فرصت زمانی تعیین شده پروژه را به اتمام رسانده تا دغدغه مردم منطقه با اجرای کامل طرح مذکور مرتفع گردد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا