اصفهان

عنایتی: بازی سختی مقابل سپاهان داریم/ زیبا بازی کردن بدون کسب امتیاز تلاش بیهوده است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی فوق‌العاده سختی داریم، مقابل یکی‌ از بهترین تیم‌های فوتبال کشورمان بازی داریم، یکی از تیم‌هایی که پرمهره است، امیدوارم مانند ۲ بازی گذشته بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار افزود: دربازی‌های قبلی نیز تمام تلاشمان را کردیم فوتبال خوبی انجام دهیم و زیبایی‌های فوتبال را به نمایش بگذاریم.

وی تصریح کرد: با آنالیزی که انجام دادیم، می‌دانیم تیم قدرتمندی است، سرمربی جوانی دارد که از افتخارات اصفهان است و برایش آرزوی موفقیت دارم؛ ما هم تلاش می‌کنیم به موفقیت برسیم، امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید.

عنایتی خاطرنشان کرد: فوتبال زیبایی انجام می‌دهیم اما می‌خواهم امتیاز هم کسب کنیم، زیبا بازی کردن بدون کسب امتیاز تلاش بیهوده است؛ از لیگ یک به لیگ برتر آمده‌ایم و باید به بازیکنان زمان بدهیم خود را تطبیق بدهند، به بازیکنانم اطمینان دارم و بازیکنان باکیفیتی هستند، امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی هم بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار ادامه داد: با توجه به بودجه و شرایط بازیکن انتخاب کردم، بعد از تغییرات لیستی را به مسؤولان داده‌ام و امیدوارم بتوانیم بازیکنان را اضافه کنیم و خیالم راحت‌تر شده است، چند بازیکن را اضافه خواهیم کرد؛ امیدوارم زودتر این اتفاق بیفتد در بازی‌های بعدی بهتر بازی کنیم.

وی در پایان گفت: چشم‌اندازمان اول ماندن در لیگ برای کسب شخصیت است، تا سال‌های بعد کارهار بزرگتر‌ انجام داد، تیم‌های تازه لیگ‌برتری شده در هفته‌های ابتدایی دچار چالش بوده‌اند، امیدوارم زودتر بازیکنان جدید را بگیریم و شرایط را بهبود ببخشیم؛ با همین بازیکنان نیز در لیگ برتر می‌مانیم اما با برنامه‌هایی که باشگاه دارد، با جذب بازیکنان باکیفیت بهتر عمل کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ن


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا