اخبار روز

عوامل گروهک جیش‌الظلم ‌چگونه دستگیر شدند؟/ روایت تروریست‌ها از نحوه اجرای عملیات + فیلم

عوامل گروهک جیش‌الظلم ‌چگونه دستگیر شدند؟/ روایت تروریست‌ها از نحوه اجرای عملیات + فیلم

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، در پی عملیات بزرگ مبارزه با تروریسم فراجا، ‌چهار ‌عامل اصلی و دخیل در حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک که شب حادثه حضور داشتند، دستگیر شدند.

براساس این گزارش، در این ‌‌عملیات‌ غافلگیرانه، این ۴ تروریست زنده و سالم دستگیر شده‌اند و ‌تعدادی سلاح و تجهیزات ‌از جنایتکاران کشف و ضبط شد.

در پی رصد و اشراف اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه قدس در منطقه جنوب شرق، تیمی مجهز از عناصر گروهک تروریستی «جیش الظلم» در منطقه عمومی راسک روستای «کستک» محدوده سد پیشین، طی عملیاتی شناسایی شد و مورد حمله نیروهای مرزبانی قرار گرفت که در نتیجه یک نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسید و سایر اعضای تیم متواری شدند که بلافاصله توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مرزبانی تحت تعقیب و محاصره قرار گرفتند و اقدام برای انهدام کامل این تیم در حال انجام است.

عملیات فراجا علیه تروریست‌های جیش‌الظلم/ ۴ عامل اصلی ‌حمله تروریستیِ ‌راسک دستگیر شدند‌

در این عملیات مقادیر بسیار زیادی سلاح، مهمات، مواد منفجره و تجهیزات ساخت بمب از تیم مذکور کشف شد و نقشه آنان برای اقدامات خرابکارانه تروریستی با حجم بالا در منطقه خنثی شد.

گفتنی است گروهک تروریستی جیش الظلم در پرونده ننگین خود، اقدام علیه نیروهای حافظ امنیت و مردم بیگناه بلوچ را در کارنامه دارد که جنایت تروریستی سال ۸۸ در منطقه پیشین که منجر به شهادت سردار شوشتری شد، از آن جمله است.

همچنین اقدام انتحاری علیه نمازگزاران در مسجد جامع و مسجد امام علی(ع) زاهدان، انفجار اتوبوس سپاه در جاده خاش، انفجار تاسوعای چابهار در سال ۸۹ که منجر به شهادت جمع کثیری از مردم سنی و شیعه استان شده است، از دیگر اقدامات ننگین این گروهک می‌باشد.

.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا