سمنان

عکاس خبرگزاری فارس در جشنواره آب و رسانه برتر شد

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، علی‌ ابک، عکاس برگزیده های ایران در جشنواره آب و رسانه استان سمنان عنوان نخست بخش عکس را از آن خود کرد.

آیین پایانی نخستین جشنواره آب و رسانه استان سمنان با حضور مسؤولان در سالن تئاتر شهر فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد که در این آیین برگزیدگان جشنواره موردتجلیل قرار گرفتند.

جشنواره آب و رسانه استان سمنان از اوایل خردادماه امسال آغاز و در نهایت ۲۴۷ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

۶۷ اثر در بخش عکس، ۱۰ اثر در بخش فیلم کوتاه، ۱۰۸ اثر در بخش خبر، ۱۱ اثر در بخش مصاحبه، ۳۲ اثر در بخش گزارش، هشت اثر در بخش موشن‌گرافی و ۱۱ اثر در بخش صوت به این جشنواره ارسال شد که در این بین ۲۳ نفر با رأی هیأت داوران حائز رتبه برتر شدند.

محورهای این جشنواره، چگونگی نقش رسانه در پیشگیری و مهار بیماری کرونا و مدیریت مصرف آب، توانایی و آگاهی رسانه در مسائل آبی، نقش محوری رسانه در مدیریت و اصلاح الگوی مصرف آب، بحران آب و نقش رسانه‌ها و استفاده از ابزار هنر برای ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی با رویکرد مدیریت مصرف بهینه آب بوده است.

همچنین حساس کردن افکار عمومی نسبت به مسأله حفاظت از منابع آبی و بازچرخانی آب در صنعت و محیط زیست، اقتصاد آب و مدیریت مصرف آب، فرهنگ شهروندی و مدیریت مصرف آب و مستندسازی فعالیت‌ها و پیشرفت‌های حاصل‌شده در صنعت آب و فاضلاب از دیگر محورهای این جشنواره بود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا