علمی و فناوری

عکس | این خودرو شیشه عقب ندارد!

عکس | این خودرو شیشه عقب ندارد!

امیرمسعودعابدینی_ المان‌ها و عناصر طراحی محصولات ولوو در این مدل به چشم می‌خورد.

عکس | این خودرو شیشه عقب ندارد!

این کراس‌اور کوپه در نمای جلویی از چراغ‌های متقارن و L مانند بهره می‌برد.چراغ بالایی نقش دیلایت و چراغ پایینی نقش دیلایت و چراغ اصلی را ایفا می‌کند.دوربین‌ها و سنسورهای مختلف در این قسمت دیده می‌شوند.

عکس | این خودرو شیشه عقب ندارد!

همان سبک چراغ L مانند در نمای پشتی به صورت متصل حضور دارد.طراحی بدنه پولستار ۴ تلفیقی از خطوط تیز و ملایم است که تبحر و زیبایی در طراحی را نشان می‌دهد.

از نکات جالب طراحی بدنه می‌توان به نداشتن شیشه پشتی اشاره کرد.با استفاده از دوربین‌ها و سنسورهای مختلفی که در این بخش وجود دارد، فقدان شیشه پشتی احساس نمی‌شود.

عکس | این خودرو شیشه عقب ندارد!

عکس | این خودرو شیشه عقب ندارد!

طراحی کابین ساده و مدرن صورت گرفته و فارغ از هر نوع شلوغ‌کاری است.نمایشگر ۱۰/۲ اینچی کیلومترشمار، ۱۵/۴ اینچی اطلاعات-سرگرمی و ۱۴/۷ اینچی هدآپ دیسپلی بیشترین خودنمایی را دارند.

اسپیکرهای هارمن کاردن، سقف پانورامیک و الکتروکروماتیک، ماساژور و گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها، ۹ ایربگ، ۱۲ دوربین و ۱۲ حسگر اولتراسونیک از شاخص‌ترین امکانات این خودرو هستند.

عکس | این خودرو شیشه عقب ندارد!

مدل قدرتمند دو موتوره ۵۴۴ اسب‌بخار قدرت و ۶۸۶ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.شتاب صفر تا صد در این مدل ۳.۸ ثانیه اعلام شده است.مدل تک موتوره ۲۷۲ اسب‌بخار و ۳۴۳ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

چرا توییتر آیت الله خامنه ای و ابراهیم رییسی تیک خاکستری دارند اما روحانی و قالیباف ندارند؟/عکس

این گربه پشمالوترین گونه در جهان است!/ عکس

پولستار ۴ در مدل لانگ رنج، پس از هربار شارژ، ۴۸۰ کیلومتر مسافت را طی می‌کند.

قرار است در پاییز امسال پولستار ۴ در چین تولید شود و پس از آن وارد اروپا و آمریکا خواهد شد.احتمالا شروع قیمت برای پولستار ۴، از ۶۰ هزار دلار خواهد بود.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا