هرمزگان

غرش صلابت تیزپروازان ارتش بر آسمان جنوب ایران/ اجرای موفق تمام سناریوهای طراحی شده رزمایش+عکس

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، سرتیپ محسن حیدریان فرمانده پایگاه نهم شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس درباره دهمین مرحله از رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت اظهار کرد: در این رزمایش خلبان‌های توانمند نیروی هوایی ارتش با استفاده از موشک‌ها و بمب‌های ساخته شده داخلی با رهگیری و شناسایی پایگاه‌های دشمن فرضی، اهداف مورد نظر را بدون خطا منهدم کردند.

 

به گفته وی، نمایش قدرت هوایی و توان رزمی نیروی هوایی ارتش، تمرین عملیات برد بلند جنگنده‌ها در خارج از محدوده پدافندی دشمن، دقت در نقطه‌زنی بمب‌ها و راکت‌ها در عملیات هوا به زمین و موشک‌های هوا به هوا و رصد اطلاعاتی منطقه عملیات، از مهمترین اهداف این رزمایش بود.

در دهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت از ده‌ها فروند از انواع هواپیما‌های شکاری، شکاری بمب افکن، ترابری سنگین و نیمه سنگین، سوخت‌رسان، شکاری رهگیر و شناسایی، گشت هوایی و هواپیما‌های بدون سرنشین استفاده شد.

 

جنگنده‌های اف ۴ مستقر در پایگاه هوایی بندرعباس در این رزمایش با درخشش خیره‌کننده‌ای موفق به اجرای عملیات‌هایی گوناگون شدند. توفیق در این عملیات‌ها حاصل دانش و تجربه منحصربفرد خلبانان غیور کشورمان در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است که با شجاعت و صلابت ویژه‌ای همواره سرباز میهن اسلامی‌مان بوده‌اند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا