Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
غفاری: استقلال در اراک برنده می‌شد همه چیز گل و بلبل بود/ هیچ تماشاگر شیپور به دستی در ورزشگاه نبود - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار ورزشی

غفاری: استقلال در اراک برنده می‌شد همه چیز گل و بلبل بود/ هیچ تماشاگر شیپور به دستی در ورزشگاه نبود

محمدرضا غفاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، در مورد اتفاقات رخ داده در جریان مسابقه استقلال و آلومینیوم در اراک اظهار داشت: در این مسابقه هیچ اتفاق خاصی رخ نداد. استقلالی‌ها فقط چون می‌خواستند از ورزشگاه مستقیم به فرودگاه بروند منتظر شام خود شدند و بعد از صرف شام در رختکن با اسکورت راهی فرودگاه شدند.

وی افزود: برخی از هواداران این تیم هم بیرون ورزشگاه در پایان مسابقه تجمع کرده بودند. در جریان مسابقه هم کوچکترین مشکلی وجود  نداشت. برخلاف صحبت هایی که مطرح می‌شود نه تماشاگری در ورزشگاه بود و نه بوق و شیپوری زده شد و نه شعاری سر دادند. البته مسابقات مهمی مثل استقلال و آلومینیوم اراک خواهان زیاد دارد و برخی از مسئولان شهری و استانی برای تماشا با هماهنگی و دعوت به ورزشگاه آمده بودند. 

وی تصریح کرد: در برگزاری مسابقه آلومینیوم و استقلال هیچ مشکلی نبود. هیچ گزارشی از بروز اشکال یا مساله در این مسابقه نداشتیم. تیم استقلال از فرودگاه به هتل اسکورت شد و بعد از مسابقه هم از ورزشگاه به فرودگاه اسکورت شدند با وجود اینکه زمان حضور آنها در رختکن تیم زیاد بود اما نیروی محترم انتظامی و یگان ویژه تا آخرین لحظه در ورزشگاه حضور داشت. در جریان مسابقه مشکلی پیش نیامد. حتی پنالتی هم به سود استقلال اعلام شد که بنده به درستی و اشتباه بودن آن کاری ندارم و برخی کارشناسان این پنالتی را تایید کردند و برخی دیگر آن را رد کردند. 

رئیس هیات فوتبال استان مرکزی در مورد اینکه بیژن طاهری سرپرست استقلال گفته که ۵۰۰-۶۰۰ تماشاگر در ورزشگاه حضور داشته و به استقلال هجمه زیادی از سوی این تماشاگران وارد شده بود، گفت: قسم می‌خورم این مساله کذب محض است. سکوهای ورزشگاه کاملا پاک و بدون حضور تماشاگر بود. فقط بنر روی آن نصب شده بود. تعداد معدود و محدودی در ورزشگاه آن هم در جایگاه VIP , CIP  حضور داشتند. این افراد هم با دعوت قبلی و با هماهنگی به ورزشگاه آمده بودند. بوق و شیپور هم نداشتند. تماشاگر عادی در ورزشگاه نبود و حاضرین هم از مسئولان بودند.

وی تصریح کرد: ظرفیت جایگاه ویژه ورزشگاه نیز حداکثر ۵۰ نفر است اصلا شما فرض بگیرید ۶۰ نفر بعد چطور ۶۰۰ نفر در آن حضور داشته اند؟! در ورزشگاه‌های دیگر مثل ورزشگاه آزادی هم شماری از مسئولان برای تماشای مسابقات می‌آیند اما آنها تماشاگر دادبزن و شعار بده نبودند. همانطور که خود استقلال هم چندین میهمان در ورزشگاه داشت. اتفاقا افرادی که از طرف استقلال آمده بودند گاهی فریاد می‌زدند و می‌خواستند نکاتی را به تیم استقلال از همان بالا بگویند. مسئولان و حاضران در ورزشگاه در آرامش کامل مسابقه را مشاهده کردند. اگر ۶۰۰ تماشاگر در ورزشگاه بود که نماینده سازمان لیگ مسابقه را قطع می‌کرد و حتی یگان ویژه و نیروی انتظامی اجازه حضور تماشاگران در ورزشگاه را نمی دهد. 

غفاری در مورد درگیری آخر مسابقه که بین فرزاد مجیدی و برخی عوامل رخ داد اظهار داشت: هیچ درگیری نبود. همه چیز خوب و خوش به پایان رسید. می دانید به نظرم تنها مشکل گل تیم آلومینیوم بود که در وقت های اضافه زده شد و اگر استقلال در اراک برنده می شد همه چیز گل و بلبل بود اما چون این تیم مساوی کرد این صحبت ها مطرح می شود. در اراک  مسابقات مهم دیگری از جمله پرسپولیس و آلومینیوم و حتی پرسپولیس و سپاهان برگزار شد و هیچ کدام این مسابقات مشکلی نداشت. سپاهان حتی با وجود شکست مقابل پرسپولیس از میزبانی اراک و برگزاری مسابقه تشکر کرد.

وی در مورد اشکالاتی که ورزشگاه امام خمینی( ره) اراک دارد و از جمله اینکه جایگاه مناسب خبرنگاران و حتی میکسدزون در این ورزشگاه وجود ندارد عنوان کرد: ورزشگاه در اختیار اداره کل ورزش و جوانان است و این ورزشگاه به باشگاه آلومینیوم اراک اجاره داده شده است. قطعا اداره کل ورزش و باشگاه آلومینیوم به دنبال برطرف کردن اشکالات ورزشگاه هستند. البته با توجه به شیوع کرونا در ماه های اول حتی خبرنگاران اجازه حضور در ورزشگاه را نداشتند و مصاحبه در میکسدزون ورزشگاه هم ممنوع بود وگرنه راهرو برای ایجاد منطقه میکسدزون داریم.  اتاق کنفرانس هم برای نشست های خبری شرایط خوب و مناسب تری پیدا کرده است. 

رئیس هیات فوتبال استان مرکزی تصریح کرد: خود بنده هم معایب ورزشگاه را به مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گوشزد کرده ام و قطعا مسئولان اداره کل به اتفاق باشگاه آلومینیوم به دنبال برطرف کردن مشکلات و معایب هستند. 

وی در مورد اینکه گفته می شود اگر معایب ورزشگاه برطرف نشود ممکن است آلومینیوم نتواند در شهر اراک میزبان حریفان باشد عنوان کرد: هم مسئولان باشگاه آلومینیوم و هم مسئولان و مدیران اداره کل ورزش و جوانان به دنبال رفع معایب ورزشگاه هستند زیرا هیچ کس دوست ندارد که آلومینیوم مجبور به میزبانی در خارج از اراک شود. البته مسئولان اداره کل هم از کمبود و نداشتن بودجه صحبت می‌کنند و با این حال در تلاش هستند که معایب ورزشگاه برطرف شود و به دنبال تامین منابع مالی هستند و اخیرا با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی هم صحبت‌هایی انجام داده‌اند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا