سیاسی

غیبت مصی‌ علی‌نژاد در تجمع منافقین مقابل سازمان ملل/ یک وطن فروش دیگر ایرانی هم بایگانی شد؟

غیبت مصی‌ علی‌نژاد در تجمع منافقین مقابل سازمان ملل/ یک وطن فروش دیگر ایرانی هم بایگانی شد؟

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برگزیده های ایران، شهریورماه سال گذشته، همزمانی اغتشاشات در ایران با حضور رئیس‌جمهور در سازمان ملل، موجب شد تا علاوه بر سمپات‌های منافقین که هرسال در نیویورک تجمع می‌کردند و برای افزایش جمعیت، اقدام به استخدام کارتن‌خواب‌ها در ازای یک وعده غذای گرم می‌کردند، سلطنت‌طلب‌ها و برخی دیگر از گروه‌های ضدایران هم مقابل سازمان ملل جمع شوند؛ از حضور خانواده پهلوی گرفته تا مصی علی‌نژاد و چند خواننده لس‌آنجلسی که برای شعار دادن آمده بودند. 

ادعای برخی منابع: دولت آمریکا به دنبال سر به نیست کردن مصی علی‌نژاد است
دولت آمریکا هم می‌خواهد از شرّ مصی علی‌نژاد خلاص شود!

 

مصی علی‌نژاد که سال گذشته بصورت شبانه‌روزی علیه ایران فعال بود، با ایجاد کمپین از چهره‌های خارج‌نشین دعوت می‌کرد تا به تجمع مقابل سازمان ملل بپیوندند و حتی خود وی نیز با حضور در آنجا اقدام به سخنرانی علیه جمهوری اسلامی کرد. 

مصی علینژاد , مصی علینژاد ,

دقیقاً در سالگرد اغتشاشات سال گذشته، سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه وی در سازمان ملل حاضر شدند اما دیگر خبری از لشکرکشی در نیویورک نیست و تنها به روال سال‌های قبل تعدادی از هواداران منافقین و خبرنگاران مزدور اینترنشنال حضور دارند؛ چهره‌هایی که سال گذشته فعال بودند امسال غائب‌ این تظاهرات هستند و مصی علینژاد برخلاف سال قبل حتی از براندازها برای تجمع دعوت نکرده است!

یکی از دلایل عمومی عدم حضور جریان ضد ایران را می‌توان در شکست سنگین آنها برای به نتیجه رساندن اغتشاشات و آشوب‌های سال قبل و همچنین اختلافات شدید داخلی و بی‌حثیت شدن آنها در مقابل مردم دانست اما دلیل خاص آن در ارتباط با مصی علی‌نژاد احتمالاً به اظهارات اخیر وی علیه دولت بایدن برمی‌گردد. 

علی‌نژاد در مصاحبه با اینترنشنال فاش کرده که کاخ سفید از وی خواسته هویت خود را تغییر دهد و در ایمیلی گفته‌اند که حفاظت از وی سخت است؛ علی‌نژاد گفته با شنیدن این درخواست آمریکا به او شوک وارد شده! این افشاگری علینژاد نشان می‌دهد دولت آمریکا هم به این باور رسیده که اقدامات ضدایرانی امثال او ثمری ندارد وگرنه باید به‌جای دعوت به تغییر هویت، از وی بِرَند سازی می‌کرد!

سکوت این عنصر ضدایرانی در ایام سفر رئیس‌جمهور به نیویورک، این گزاره را در ذهن تقویت می‌کند که دولت آمریکا برای فعالیت مقابل سازمان ملل به وی اجازه فعالیت نداده و فعلا او را بایکوت و بایگانی کرده‌ و به پارکینگ فرستاده است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا