کرمانشاه

فارس من|‌ مربیان کرمانشاه پا به توپ شدند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، مطلبی در برگزیده های ایران من با عنوان سرعت بخشی فعالیت‌های کانون مربیان و با متن زیر منتشر شده است: کانون مربیان فوتبال استان کرمانشاه مدتی است که به صورت جدی فعالیت‌های خود را شدت بخشیده است. برگزاری گردهمایی با حضور جمعی از مربیان، حضور در مسابقات چندجانبه با نام تیم کانون مربیان، عضوگیری جهت کارت‌های اعتباری مربیان، انتخاب و انتصاب کمیته‌های استانی و مسؤولان شهرستان‌ها و… از مهمترین فعالیت‌های این کانون طی چند وقت اخیر است.

شایان ذکر است که ریاست کانون مربیان فوتبال ایران از مربیان کهنه‌کار فوتبال ایران است.

مجتبی گردکانه، مسؤول تیم فوتبال مربیان استان کرمانشاه در گفت‌گو با خبرنگار برگزیده های ایران، اظهار داشت: تیم فوتبال مربیان چند سالی است که در استان کرمانشاه با حضور مربیان قدیم و جدید فعالیت خود را شروع کرده است.

وی تصریح کرد: تیم فوتبال مربیان شامل فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در آقایان و همچنین در بانوان می‌شود که به‌طور سراسری در تمامی شهرهای کشور فعالیت دارند، حدود ۲۰ سال پیش در تهران آغاز به کار کرد.

گردکانه گفت: هر سال برترین مربیان خانم و آقا در هر استان معرفی می‌شوند و در همایشی در استان تهران از نفرات برتر تقدیر می شود.

وی افزود: مدیریت تیم مربیان فوتبال با بیژن ذوالفقاری‌نسب و مسئول بانوان استان کرمانشاه ذاکره مرادی‌پور است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و مشکلاتی که این ویروس بر سر راه ورزش قرار داده است، گفت: تمرینات را در زمین کنار پارک شاهد انجام می‌دهیم که با اعمال محدودیت‌های کرونایی مانند سایر فعالیت‌های دیگر ورزشی تا حدودی تمرینات متوقف شدند که امیدواریم با بهبود شرایط شاهد برگزاری مسابقات در تیم مربیان و آغاز تمرینات باشیم.

در ادامه این گفت‌وگو مسؤول تیم مربیان بانوان استان کرمانشاه در ادامه این گفت‌وگو، گفت: تیم مربیان استان مورد استقبال قرار گرفته و مربیان مشتاق چنین تیمی بودند، اما پس از شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌ها فعالیت‌های تیم به حداقل رسید.

ذاکره مرادی‌پور در خصوص هدف از تشکیل تیم مربیان، افزود: مربیان همیشه به‌عنوان راهنما و مدرس در مسابقات شاگردان خود حضور داشتند مسلما تشکیل تیمی که خود بتوانند در آن با همکاران خود به رقابت بپردازند جذاب خواهد بود.

وی در پایان در خصوص اعلام مربی برتر هر استان در تیم‌های مربیان، گفت: هر ساله از هر استان، مربیان برتر از بین بانوان و آقایان معرفی می‌شوند که در تهران با حضور پیشکسوتان و افراد نامور در فوتبال کشور از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا