Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
فارس من| امکان استفاده از سرویس بهداشتی کارکنان قطار شهری برای شهروندان - خبرگزاری برگزیده های ایران
خراسان رضوی

فارس من| امکان استفاده از سرویس بهداشتی کارکنان قطار شهری برای شهروندان

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد، مخاطبین «فارس من» دغدغه‌ای مبنی بر «عدم وجود سرویس‌ بهداشتی عمومی در ایستگاه‌های مترو مشهد» به ثبت رساندند و درخواست پیگیری داشتند.

خبرنگار فارس جهت پیگیری، این موضوع را با مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد، مطرح کرد. 

میثم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ایستگاه‌های قطار شهری به ایستگاه‌های اتوبوس‌ شباهت دارند و میانگین زمان حضور افراد در ایستگاه‌ها کمتر از ۴ دقیقه است، در واقع قطار شهری شبیه به ترمینال‌های مسافربری و قطارهای برون شهری نیست.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد افزود: دو موضوع مهمی که مردم برای آن به ما مراجعه می‌کنند؛ سرویس بهداشتی و نمازخانه است. در تمام ایستگاه‌های قطار شهری، یک یا دو سرویس بهداشتی و نمازخانه وجود دارد.

وی ضمن بیان این نکته که این سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها در بخش عمومی قرار ندارد و برای استفاده پرسنل است، گفت: به تمام مامورین ایستگاه‌ها ابلاغ شده است که در صورت اضطرار به برخی از زائران و مسافران اجازه استفاده از این امکانات را بدهند.

زارع این مراجعه‌کنندگان شامل سالمندان، بیماران خاص، زنان باردار و کودکان برشمرد.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد با تصریح این نکته که خدمت‌رسانی به این افراد الزامی است، بیان کرد: با مامور متخلف برخورد خواهیم کرد. اگر گزارشی به ما برسد که در یکی از ایستگاه‌ها، ماموری با یکی از این گروه‌ها در این باره همکاری نکرده است، قطعا برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: برای نمازخانه نیز به همین شکل خدمت‌رسانی صورت می‌گیرد، اگر کسی برای نماز اول وقت مراجعه کند یا هنگام قضای نماز باشد، مسئولین موظف به همکاری و راهنمایی هستند.

زارع از دلایل نبود سرویس بهداشتی عمومی در ایستگاه‌ها، به مسائل بهداشتی و هزینه‌های بالای تعمیر، نگه‌داری و فاضلاب اشاره و تاکید کرد: به علاوه این موارد، خصوصا در خط یک مترو، ایستگاه‌ها در مجاورت مدرسه، مسجد و سرویس‌های عمومی بهداشتی قرار دارد که نیاز مردم به این موارد را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا