چهارمحال و بختیاری

فارس من| انتظار ۶ ماهه کارمندان شهرداری اردل برای دریافت حقوق

به گزارش برگزیده های ایران در تاریخ ۱۴ آذر ماه یکی از مخاطبان این رسانه یکی از دغدغه‌های خود و همکارانش را با عنوان «انتظار ۶ ماهه کارمندان شهرداری اردل برای دریافت حقوق» در سامانه فارس من ثبت کرده است.

شرح این سوژه را با شما نیز به اشتراک می‌گذاریم.

«ما پرسنل رسمی و پیمانی شهرداری اردل ۶ ماه است حقوق و مزایا دریافت نکرده‌ایم، برای تهیه مایحتاج اولیه زندگیمان پول نداریم. این درحالی است مثل بقیه مردم باید اقساط وام‌هایمان را پرداخت کنیم، این تأخیر چندین ماهه در پرداخت حقوق باعث شده قسط‌ وام‌هایمان عقب افتد و متاسفانه اخطاریه‌های بانکی و احضاریه‌های دادگاه برای ضامن‌هایمان ارسال می‌شود.

علاوه‌ بر این با توجه به اینکه اکثر پرسنل متأهل و دارای فرزند می‌باشیم و هزینه زندگی‌مان بالاست برای تأمین مایحتاج اولیه با مشکل مواجهیم و در این شرایط اقتصادی که همه جا حرف از نقد فروشی هست نمی‌توانیم مواد اولیه و مورد نیازمان را خریداری کنیم و جلو خانواده‌هایمان شرمنده شدیم.»
خواهشمندم صدای ما را از طریق فارس من به گوش مسئولین برسانید و پیگیر این موضوع باشید.»

البته در مهرماه سال جاری نیز به دنبال تعویق چندین ماهه شهرداری اردل در پرداخت حقوق پرسنل خود، بعد از پیگیری این رسانه به گفته شهردار وقت، دو ماه از حقوق معوقه واریز شد ولی متاسفانه بعد از گذشته دو ماه مجددا همان اتفاقات تکرار شده است. (توضیحات بیشتر را اینجا ببینید)

انتهای پیام /۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا