خراسان رضوی

فارس من| تامین فضاهای رفاهی مسکن مهر بردسکن تا پایان سال جاری

به گزارش برگزیده های ایران از بردسکن مخاطبان «فارس من» درخواستی را با عنوان «کم توجهی به وضعیت نابسامان مسکن  مهر بردسکن» به ثبت رسانده‌اند و درخواست پیگیری داشتند. 

خبرنگار فارس، این دغدغه مردمی را با دوتن از مسئولان در میان گذاشت.
 
حجت الاسلام جواد نیک‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن، گفت: باید در ابتدای شروع عملیات مسکن مهر جانمایی فضاهای خدماتی و فرهنگی دیده می‌شد، حالا با توجه به نبود زمین برای ساخت مسجد، نانوایی و نداشتن فضای سبز موضوع از طریق تماس با اداره کل راه‌وشهرسازی استان مطرح شد و قرار شد زمین مورد نیاز در این منطقه در اختیار شهرداری قرار گیرد.

نماینده شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات ساکنین مسکن مهر همچون نداشتن فضای سبز، مسجد، نانوایی، وضعیت حمل‌و‌نقل درون شهری و جمع‌آوری زباله افزود: شهرداری باید زمینه فعالیت‌های فرهنگی و خدمات شهری را برای این نقطه شهر داشته باشد.

وی از پیگیری خود برای حل مشکل تامین زمین این شهرک خبر داد و گفت: حداکثر ظرف یک سال آینده خدمات رفاهی لازم در مسکن مهر ایجاد خواهد شد.

 شهردار بردسکن هم به خبرنگار فارس گفت: احداث یک پارک با تجهیزات کامل لوازم ورزشی و بازی کودکان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان دراین شهرک توسط شهرداری ساخته می‌شود.

محمدحسین مدیح اظهار کرد: امید است این پروژه تا دهه مبارک فجر تکمیل و به بهره‌برداری برسد. 

وی همچنین گفت: با پیگیری‌های حجت‌الاسلام نیک‌بین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مشکل مسجد و نانوایی در این منطقه رفع شد و مقرر شد از طریق اداره کل راه‌وشهرسازی هزار متر مربع زمین در مسکن مهر قرار دهد که پس از تغییر کاربری محل مسجد و احداث نانوایی جانمایی و ظرف مدت یک سال تکمیل و به بهره‌برداری برسد. 

شهردار بردسکن احداث پارک خطی، وضعیت روشنایی، نامگذاری و رفت‌وروب در مسکن مهر را از اقدامات انجام شده برشمرد و گفت: تمام تلاش شهرداری بر این است که ساکنین نقاط مختلف شهر از خدمات شهرداری برخوردار شوند.

انتهای پیام/۷۰۰۵۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا