آذربایجان غربی

فارس من| تذکر دادستانی به بدحجابی برخی از اعضای شورای‌شهر بوکان

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، مخاطبان برگزیده های ایران سوژه‌ای تحت عنوان “اعضای شورای‌شهر بوکان به رعایت حجاب ملزم شوند” در سامانه فارس من برگزیده های ایران آذربایجان‌غربی ثبت کرده و خواستار برخورد با این مشکل شدند.

خبرنگار فارس در ارومیه به بررسی موضوع پرداخته و مصاحبه‌ای با دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی ترتیب داده است که در ادامه با هم می‌خوانیم.

حجت الاسلام دلریش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، به خبرنگار فارس اظهار داشت: حضور در جلسات قانونی و دولتی بدون توجه به قانون حجاب اسلامی کشور یک جرم است که خلاف قانون عرف و شرع بوده و بایستی اقدامات لازم در خصوص  برخورد با این بی‌قانونی انجام شود.

وی ادامه داد: اقدامات اولیه در خصوص برخورد با این بی قانونی در شورای شهر بوکان انجام و مکاتبات لازم با دادستانی شهر انجام شده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی تصریح کرد: دادستانی شهر بوکان طی جلسه‌ای با اعضای شورا تذکرات لازم را برای رعایت حجاب اسلامی به اعضا داده‌اند و همچنان پیگیر موضوع برای اصلاح رویه در شورای اسلامی بوکان هستند.

دلریش با اشاره به اینکه قبل از اعلام صلاحیت به افراد بایستی تمام جوانب امر بررسی و تحقیقات لازم انجام می‌شد و به افراد با صلاحیت اجازه ورود به انتخابات داده می‌شد افزود: کشور ما یک کشور اسلامی بوده و بایستی افرادی که در این نظام خدمت می‌کنند تابع قانون نظام بوده و از آن سرپیچی نکنند چرا که فردی از قانون پیروی نکند یک مجرم است و لازم است برخوردهای قانونی با مجرم انجام شود.

وی تاکید کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی به طور جد پیگیر این موضوع بوده و یک دیدگاه مطالبه‌گری در خصوص رعایت حجاب اسلامی در جلسات شورای اسلامی شهر بوکان را دارد تا این روند اصلاح شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا