اردبیل

فارس من| تقاطع‌های غیرهمسطح اردبیل به زودی افتتاح می‌شود

محمود صفری اردبیل در خصوص سوژه یولن من با عنوان «ضرورت تکمیل پل‌های آقاباقر، جام‌جم و قدس» با بیان اینکه عرشه اصلی پل قدس به صورت آزمایشی افتتاح شده است، اظهار کرد: این پروژه به‌زودی در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل به صورت رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: سایر لوپ‌ها و تقاطع‌های این پل تا دو ماه آینده تکمیل خواهد شد، اما سعی شده عرشه اصلی را تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما آماده بهره‌برداری کنیم.

شهردار اردبیل در ادامه با اشاره به طول عرشه بیان کرد: این پل به مساحت ۳۰ هزار متر مربع به روی خودروها گشوده شد و فازهای بعدی شامل عرشه‌های میانبر آن نیز به زودی تکمیل خواهد شد.

وی بیان کرد: با اتمام این پروژه، مشکل هسته ترافیک شهری تا حد قابل توجهی برطرف می‌شود و تمام سعی و تلاش ما به اتمام رساندن هرچه سریع‌تر پروژه است.

تداوم عملیات ساخت سه پل در اردبیل

صفری با اشاره به پل‌های آقاباقر، نیایش و دوربرگردان میدان ورزش تشریح کرد: این سه پل، به دلیل عدم پرداخت ۱۰ میلیارد از صورت‌ وضعیت‌ها راکد بودند که عملیات هر سه پروژه با رفع موانع از سر گرفته شد.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت پل جام جم(شهیدسلیمانی) گفت: مراحل نهایی پل شهید سلیمانی در شهر اردبیل انجام یافته و این تقاطع غیرهمسطح همزمان با سفر مقام عالی وزارت کشور افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا