تهران

فارس من| درخواست مخاطبان برای «تبدیل وضعیت کارکنان دهیاری‌ها»

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از تهران، مخاطبان برگزیده های ایران برای موضوع تبدیل وضعیت کارکنان دهیاری‌ها کمپینی تحت عنوان «ایجاد امنیت شغلی با تبدیل وضعیت کارکنان دهیاری‌ها» با بیش از ۱۸۰۰ حمایت کننده را در برگزیده های ایران من ثبت کرده‌اند.

این کمپین به شرح زیر است:

«دهیاری‌های سراسر کشور بر اساس آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌های خودکفا مصوب ۱۳۸۲/۷/۴ اقدام به استخدام یک نیرو به عنوان مسئول امور مالی و یک نیرو به عنوان مسئول امور فنی مشترک با سایر دهیاری‌های بخش و عموما مستقر در بخشداری یا دهیاری مرکز دهستان نموده اند».

در ادامه آمده است: «این کارکنان به علت پراکندگی محل خدمت خیلی بیشتر از کارکنان هم تراز در شهرداری‌ها سختی را متحمل می‌شوند، ولی از لحاظ شغلی وضعیت انها به گونه‌ای است که برخی از کارکنان با بیش از ۱۸ سال سابقه، نگران آینده شغلی خود هستند و هیچ امیدی به آینده خود و پیشرفت در سیستم اداری ندارد. درضمن حتی کارکنان ایثارگر دهیاری نیز تاکنون موفق به استفاده از حق قانونی خود در بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ نشده‌اند».

در انتها از مجلس درخواست رسیدگی موضوع را داشته و بیان کردند: «کارکنان دهیاری از مجلس محترم شورای اسلامی و دولت جمهوری اسلامی ایران تقاضامندیم، موضوع تبدیل وضعیت کارکنان دهیاری را بررسی و ساماندهی نمایند».

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا