مرکزی

فارس من| قانون شهدای جهادی در انتظار تصویب است

 سید عباس حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اراک اظهار کرد: قریب به ۶ ماه از تصویب طرح اصلاحیه قانون بسیج سازندگی در کمسیون امنیت ملی می‌گذرد و هنوز به صحن علنی مجلس نیامده که بسی جای سوال است. 

وی تصریح کرد: امروز خانواده‌های معظم شهدا، آنان که با رویاهای شیرین دلبندشان روزها را می‌گذرانند، بی‌صبرانه منتظر تصویب قانون شهدای جهادی هستند.

عضو هیات رئیسه مجمع عالی جهادگران کشور با بیان اینکه امروز در تحریم و جنگ اقتصادی هستیم و در جبهه محرومیت‌زدایی، نیروهای جهادی به مثابه سربازان، امیران و فرماندهان هستند، گفت: ۵۰ جهادگر در این سال‌ها و در راه رفع محرومیت آسمانی شده‌اند، مطالبه مجدانه ما جهادگران به استناد آیات وحی این است که اگر فرد جهادگری در عرصه خدمت رسانی جان خود را از دست داد باید شهید محسوب شود و اگر دچار مجروحیت شد او را به عنوان جانباز محسوب کننددر این بین مظلوم‌ترین و گمنام‌ترین گروه همین شهدای جهادی هستند. 

حسینی بیان کرد:  این شهدای معظم نیز از جهادگران عرصه محرومیت زدایی بودند و در این اردوها بود که به مرتبه خودسازی رسیدند، این عزیزان تنها برای رضای خدا پا در این مسیر گذاشتند و به مظلوم‌ترین شکل ممکن جان خود را تقدیم این حرکت انقلابی کردند.

وی ادامه داد: باید اعتراف کنیم که خانواده این شهدای بزرگوار عزت نفس بالایی دارند، به این که فرزندانشان در این راه جانش را فدا کرده افتخار می‌کنند، پس اگر جبهه امروز در انقلاب اسلامی، جبهه مبارزه با فاصله طبقاتی و فقر و محرومیت است باید شهدای این مسیر را الگو قرار دهیم و با اطلاق نام مبارک و به حق شهید به آنها باعث دلگرمی خانواده‌های معظم آنها و تجلیل از مقام بلند مرتبه شان شویم. 

به گزارش برگزیده های ایران سوژه «تصویب قانون شهدای جهادگر در مجلس» از سوژه‌های ثبت شده در سامانه برگزیده های ایران من است.

انتهای پیام/ ق
 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا