چهارمحال و بختیاری

فارس من| گلایه مردم “دستنا” از عدم تخصیص بودجه به این شهر/ فرماندار: پروژه‌ای تعریف نشده که بودجه بخواهد

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، شهروندان کیار سوژه‌ای با عنوان «درخواست شفاف‌سازی بودجه شهر دستناء چهارمحال‌وبختیاری» را در سامانه فارس من ثبت کردند و از این رسانه خواستند پاسخ این سوال را از مسؤولان مربوطه پیگیری کند که امورات دستنا تا کی قرار است توسط خیران اداره شود؟

شجاع زیلابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اعتبار در اختیار نماینده به دو بخش راهداری و آب تقسیم می‌شود که ۱۲۰ میلیون تومان از این اعتبار برای شهرداری و ۸۰۰ میلیون تومان برای منبع آب از بودجه مصوب شده است اما اعتبار در دست نماینده و بودجه در اختیار ما یکی است و مشخص نیست چه مقدار از این مبالغ مصوب شده تخصیص یابند.

فرماندار شهرستان کیار افزود: بودجه در اختیار نماینده به فرماندار تفویض شده است و فرماندار با توجه به پروژه‌های اعلام شده بودجه مصوب می‌کند اما متأسفانه در شهر دستنا هیچ پروژه‌ای برای مکان ورزشی، سالن اجتماعات، کتابخانه و … وجود ندارد که بودجه‌ای لازم داشته باشد.

وی اظهار داشت: لذا قرار شد خیران شهر سالن ورزشی را کلنگ‌زنی و حدود یک سوم اعتبار را پرداخت کنند یا حداقل حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ میلیون تومان کمک کنند تا ما بقی اعتبار توسط دولت پیگیری شود.

زیلابی بیان کرد: مقدار اعتبار لازم سالن ورزشی و مبالغ مصوب شده برای منبع آب و شهرداری در حال پیگیری هستند.

فرماندار شهرستان کیار گفت: کل بودجه این بخش ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که دارای ۵۲ روستا و ۴ شهر می‌باشد و نمی‌توان همه آن را به دستنا تخصیص داد و طلب کردن سهم از بودجه نیز قابل قبول نیست زیرا تا پروژه‌ای نباشد بودجه‌ای تخصیص نمی‌یابد.

وی در پایان افزود: درصدد هستیم تا در سفر رئیس جمهور به استان حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان نیز برای تکمیل و بازسازی آستان مقدس امامزاده بی‌بی هاجر تخصیص دهیم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا