اقتصادی

فاز جدید شرکت پالایش نفت آفتاب افتتاح شد

فاز جدید شرکت پالایش نفت آفتاب افتتاح شد

آخرین خبر نوشت: این مجموعه در راستای توسعه و ارتقای جایگاه خود همیشه در تلاش بوده است؛ به همین منظور در یکی از طرح‌های توسعه‌ای خود اقدام به طراحی و ساخت برج تقطیر اتمسفریک به ظرفیت اسمی ۲۵ هزار بشکه در روز انواع هیدروکربن با سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال کرده است. عملیات مهندسی و ساخت این طرح توسعه‌ای از نیمه اول تابستان ١۴٠١ اجرایی شد.

صد در صد طراحی و ساخت این واحد پالایشی در داخل کشور توسط جوانان این مرز و بوم انجام شده که نشان‌دهنده اعتماد مسئولان ارشد این شرکت به توان داخلی است. نیروهای شاغل در این واحد تقطیر اتمسفریک کاملاً بومی بوده و بهره‌برداری از این طرح تاثیر بسزایی در افزایش اشتغال استان هرمزگان داشته، به نحوی که تعداد پرسنل مستقیم شرکت ۲ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

گفتنی است؛ فعالیت شرکت پالایش نفت آفتاب از اردیبهشت ماه سال ١٣٨۶ آغاز شد. خلاقیت، سرعت عمل بدنه اجرایی و ایده‌های جدید در حوزه‌های نفتی، نقش بسیار مهمی در توسعه‌ی کسب‌وکار این شرکت داشته است.

شرکت پالایش نفت آفتاب که بزرگ‌ترین پالایشگاه‎ بخش کاملاً خصوصی کشور است و توانسته با استفاده از ایده‌های خلاق و نوین مدیریتی و سرمایه انسانی خود با کسب رتبه ۶۷ در فهرست ١٠٠ شرکت اول کشور قرار گیرد و به عنوان صادر کننده برتر کشور معرفی شود.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا