قزوین

فاز دوم محور نسیم شمال به زودی افتتاح خواهد شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با دستور قاطع شهردار و تلاش‌های شبانه روزی معاونت عمرانی و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر قزوین روز جمعه هفته جاری فاز دوم محور نسیم شمال افتتاح شده و به بهره برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: با دستور قاطع شهردار و تلاش‌ها و اقدامات شبانه‌روزی معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر قزوین روز جمعه مورخ ۲۶ آذر ماه، شاهد افتتاح و بهره‌برداری از فاز دوم پروژهٔ نسیم شمال خواهیم بود.

رئیس شورای شهر قزوین گفت: با افتتاح این محور عبور خودروهای سنگین در خیابان اصفهان ممنوع شده و ضمن روان‌سازی ترافیک در منطقه، آسایش نسبی برای شهروندان و ساکنین این خیابان فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، محور نسیم شمال به‌عنوان رینگ ارتباطی و ترانزیتی خارج شهر قزوین، به دلیل مشکلات زیرساختی از سال‌ها قبل دچار مشکل بود و خرابی جاده موجب نارضایتی شهروندان، مسافران و آسیب به خودروهای عبوری می‌شد. با توجه به اهمییت این محور برای شهروندان قزوین، فاز یک عمرانی بهسازی این جاده در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و فاز دوم این جاده نیز با عنوان خیابان باغستان در روز جمعه افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا