سیاسی

فاصله شعار تا عمل کوتاه شود/نامزدها وعده‌های عملیاتی به مردم دهند

فاصله شعار تا عمل کوتاه شود/نامزدها وعده‌های عملیاتی به مردم دهند

– اخبار سیاسی –

سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره اهمیت مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات سبب می شود تا افراد توانمند و متخصص که به مسائل کشور اشراف دارند، وارد مجلس شوند و مجلس قوی شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه تشکیل یک مجلس قوی می‌تواند مشکلات کشور را حل کند، افزود: مجلس قوی می‌تواند هم نظارت دقیقی بر دستگاه‌های اجرایی داشته باشد و هم قوانین مورد نیاز کشور را به تصویب رسانده و در نتیجه به وظایف مجلس به درستی عمل شود و هم  مجلس ریل گذاری درستی برای حرکت کشور داشته باشد.

نماینده اهواز در مجلس ادامه داد: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، در سطح جامعه بین الملل نیز متوجه حضور مردم در صحنه خواهند شد.

حسینی با تاکید بر اینکه مردم در انتخابات و مناسبت‌ها در طول ۴۴ سال گذشته همواره در صحنه حضور داشته‌اند، گفت: یکی از موضوعاتی که می‌تواند منجر به افزایش حضور و مشارکت مردم در انتخابات شود، عملکرد مسئولان است؛ مسئولان باید با عمل و رفتار خود مردم را جذب کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه باید وعده‌هایی که به مردم می دهیم را عملی کنیم و فرقی بین مجلس و دولت نیز وجود ندارد، گفت: مجلس و دولت باید تلاش کنند وعده هایی در زمان تبلیغات انتخابات به مردم ارائه کنند که واقعی باشد. ما شرایط کشور را می دانیم، باید متناسب با شرایط و منابع موجود به مردم وعده داد.

حسینی با بیان اینکه باید سعی کنیم مردم را روز به روز امیدوارتر کنیم نه اینکه آنها را ناامید کنیم، بیان کرد: برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات باید فاصله شعار تا عمل کوتاه شود و وعده‌هایی از سوی کاندیداها مطرح شود که امکان عملیاتی شدن آن وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه انتخابات مظهر و نماد اراده ملی کشور ماست، افزود: حضور در انتخابات می تواند تاثیر بسزایی در نقش آفرینی دیپلماسی در حوزه های مختلف داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هم باعث یاس و ناامیدی دشمن می شود و هم معادلات دشمن را برهم خواهد زد، اظهار کرد: دشمن همواره قبل از برگزاری انتخابات با ایجاد فضایی سعی در القای ناامیدی به مردم دارد اما خوشبختانه دشمن هر بار با حضور گسترده مردم ناامید شده است.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: مردم در همه صحنه‌ها از نظام حمایت کرده و حتی جاهایی که دشمن سعی کرده تا مردم را مایوس کند، مردم چشمگیرتر در صحنه حضور پیدا کرده‌اند.

انتهای‌ پیام/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا