مرکزی

فاصله طبقاتی حاصل ریل‌گذاری غلط در حوزه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ساوه، سردار محسن کریمی شامگاه امروز جمعه ۲۶ آذرماه در مراسم یادواره شهدای روستای ورده از توابع بخش مرکزی شهرستان زرندیه با بیان اینکه فاصله طبقاتی موجود حاصل ریل‌گذاری اشتباه گذشته در حوزه اقتصادی بوده است، اظهار کرد: در پیش گرفتن سیاست اقتصاد مقاومتی می‌تواند این حوزه را در مسیر اصلی خود به حرکت درآورد.

وی افزود: اگر به معنای واقعی تابع ولی امر باشیم قطعاً در این مسیر به اهداف واقعی خواهیم رسید.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه شهدا با تبعیت از ولی‌فقیه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به سعادت رسیدند، بیان کرد: چنانچه سیره شهدا و امام شهدا را به طور واقعی در پیش بگیریم قطعاً در زمینه‌های مختلف به موفقیت خواهیم رسید.

کریمی رسیدن به کرامت را حاصل برخورداری از نعمت ولایت فقیه و امامت دانست و عنوان کرد: شهدا مصداق واقعی مجاهدان در راه خدا هستند چراکه با دفاع از میهن و ناموس خود صحنه‌های زیبایی از کرامت انسانی را به تصویر کشیدند.

وی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را حاصل تقویت قدرت نرم و سخت و اتکا به روحیه انقلابی مردم دانست و ادامه داد: اگر در بیانیه گام دوم انقلاب تأمل کنیم می‌بینیم که همین مسئله باعث تضمین امنیت کشور و نظام شده است که باید برای تقویت آن کوشید.

فرمانده سپاه روح‌الله استان خنثی شدن توطئه دشمنان ایران را حاصل بصیرت مردم دانست و بیان کرد: ملت ایران همواره با روحیه شهادت‌طلبی خود چه در جنگ هشت‌ساله و چه در دوران بعد از آن در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدن و اکنون نیز در سنگرهای دیگر از جمله اقتصادی تهدیدها را به فرصت بدل کرده‌اند.

کریمی خاطرنشان کرد: روحیه ایثار، شهادت‌طلبی و مقاومت مردم است که اجازه تسلیم شدن مردم مقابل دشمن را نمی‌دهد و به تأسی از سید و سالار شهیدان در مقابل همه توطئه‌ها ایستادگی کرده‌اند.

وی بهره‌‌‌مندی از ظرفیت جوانان را فرصت بزرگی برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب دانست و اضافه کرد: مدیریت جهادی و تفکر انقلابی در گام دوم انقلاب همانند گام اول تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و به دنیا نشان خواهیم داد کشوری مستقل و آزادیخواهی خواهیم بود که در مقابل همه توطئه خواهیم ایستاد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزایش قدرت بازدارندگی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف را از برکات خون مطهر شهدا دانست و گفت: جهاد نظامی و فرهنگی در کنار جهاد اقتصادی با بهره‌گیری از فرهنگ علوی و فاطمی نظام ما را در اوج اقتدار قرار داده و علت تلاش دشمن برای مقابله با ایران نیز همین مسئله است.

کریمی با تجلیل از خانواده معظم شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ شهید این روستا بیان کرد: شهدای روستای ورده در کنار سایر شهدای دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی برای ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری در این کشور ایفا کرده‌اند که باید قدردان خانواده‌های آنان برای تربیت چنین فرزندانی بود.

به گزارش برگزیده های ایران در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل به عمل آمد و برنامه‌های متنوعی هم اجرا شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا