مناطق آزاد

فداکاری نیروهای دریابانی موجب ارتقا امنیت اجتماعی و اقتصاد قشم شده است

فداکاری نیروهای دریابانی موجب ارتقا امنیت اجتماعی و اقتصاد قشم شده است

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، افشار فتح الهی در دیدار با فرمانده دریابانی قشم، اظهار داشت: حفظ امنیت در جزیره قشم با توجه به موقعیت استراتژیک آن در تنگه هرمز، فعالیتی دشوار و پیچیده است که نیروهای دریابانی در این زمینه عملکرد موفقی داشته اند.

وی ادامه داد: در چهل و چهار سال گذشته از عمر نظام جمهوری اسلامی، دشمنان از تمام ظرفیت های خود برای ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی مردم و ضربه زدن به کشور بهره برده اند، اما با لطف خداوند تمامی فتنه انگیزی های دشمنان با حضور مردم شکست خورده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه ایجاد امنیت اجتماعی و اقتصادی برای حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی اهمیت بالایی دارد، افزود: وجود امنیت در کنار توسعه جزیره قشم، به پیشرفت همه جانبه جزیره و رونق اقتصاد ملی کمک می کند.

فتح الهی در پایان با اشاره به نزدیک بودن ایام تعطیلات نوروزی و اوقات گردشگرپذیری، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری و هم افزایی تمامی دستگاه ها، شاهد میزبانی خوبی برای گردشگران جزیره قشم باشیم.

سرهنگ صفر متاجی، فرمانده دریابانی قشم نیز در این جلسه گفت: با شجاعت نیروهای دریابانی کشفیات خوبی در حوزه جلوگیری از ورود اقلام ممنوعه به جزیره قشم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه گشت های دریایی نیز شاهد رشد ارائه خدمات شناوری توسط نیروهای دریابانی قشم هستیم که به ایجاد امنیت در منطقه کمک می کند.

فرمانده دریابانی قشم در پایان گفت: نیروهای دریابانی نیز همسو با سایر نیروهای نظامی و انتظامی حاضر در جزیره قشم برای حفظ امنیت و ارتقا خدمات رسانی به گردشگران در ایام نوروز تلاش خواهند کرد.

براساس این گزارش در پایان این جلسه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بابت تلاش های دریادلان نیروهای دریابانی قشم جهت برقراری امنیت در منطقه در ایام گردشگرپذیری جزیره، از فرمانده دریابانی قدردانی کرد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا