هرمزگان

فراخوان اعزام مشمولان هرمزگانی به خدمت سربازی در یکم بهمن ماه

فراخوان اعزام مشمولان هرمزگانی به خدمت سربازی در یکم بهمن ماه

به گزارش برگزیده های ایران، سرهنگ حسن دستوری زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی ،دیپلم و زیردیپلم دارای برگ آماده به خدمت بهمن ماه سال جاری هستند، باید راس ساعت ۷ صبح روز شنبه اول بهمن ماه در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان حضور داشته تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

وی افزود: در ضمن با توجه به عدم ارسال پستی برگه آماده به خدمت و اینکه برگه معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزشی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+۱۰) صادر می شود، آن دسته از مشمولانی که تاکنون به هردلیل موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح نشده اند، برای دریافت معرفی‌نامه می‌توانند به یکی از دفاتر مذکور مراجعه کنند.

سرهنگ دستوری زاده ادامه داد: اعزام مشمولان در تاریخ‌های مذکور، براساس طرح فاصله‌گذاری و انجام تمامی تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می‌شود و در صورت مشاهده مشمول دارای علائم و مشکوک به بیماری از اعزام وی خودداری می‌شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان اضافه کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

وی بیان کرد: تمامی مشمولان می‌بایست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبیل برگه آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون”مننژیت و کرونا”، و برگه معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز کپی شناسنامه، کارت ملی، مدارک تاهل، ایثارگری پدر، مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و … را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

سرهنگ دستوری زاده با اشاره به اینکه به منظور حفظ سلامت مشمولین و پیشگیری از انتقال بیماری کرونا اقلام بهداشتی مورد نیاز از جمله (ماسک، مواد ضد عفونی کننده و غیره به همراه داشته باشند، خاطرنشان کرد: خانواده های مشمولین باتوجه به اعمال محدویت های ترافیکی و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت، پیشگیری از سرایت بیماری کرونا و تسریع در عملیات اعزام از همراهی مشمولان در روز اعزام خوداری کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه مشمولین از خوردن وبه همراه داشتن هر نوع داروهای مرفین دار (قرص‌های، ترامادول، متادون و….)،اکیدا خوداری کنند، تصریح کرد: کلیه مشمولان اعزامی جیره غذایی خشک بین راهیبه همراه داشته باشند و به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری، در طول مسیر از صرف غذای بین راهی در رستوران ها خودداری کنند، زیرا هزینه پذیرایی تو راهی بعدا به سرباز کارت مشمولان واریز خواهد شد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا