اخبار ورزشی

فرانسه – ایرلند؛ دیدیه دشان حسرت چه چیزی را خورد؟

فرانسه – ایرلند؛ دیدیه دشان حسرت چه چیزی را خورد؟

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، ملی‌پوشان فرانسه شب گذشته (پنجشنبه) پنجمین بازی متوالی خود در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ را هم بردند تا به روند بی‌عیب و نقص خود در مسیر صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها ادامه دهند. شاگردان دیدیه دشان در پاریس میهمان خود تیم ملی ایرلند را با گل‌های اورلین شوامنی و مارکوس تورام و با نتیجه ۲ بر صفر شکست دادند و حالا صدرنشین بلامنازع گروه B هستند.

دشان پس از این بازی به خبرنگاران گفت: ما هر کاری که می‌شد بابت کسب پیروزی انجام دادیم و مقابل حریفی جنگنده که عقب نشسته بود، ۱۰ موقعیت گلزنی هم داشتیم. تنها بابت یک چیز افسوس می‌خورم که آن نزدن گل‌های بیشتر بود. در مجموع من از تیمم راضی‌ام و به آن افتخار می‌کنم.

پیروزی فرانسه و هلند در آغاز دور پنجم مقدماتی یورو ۲۰۲۴

دشان بیش از همه از عملکرد هافبک‌های تیمش راضی بود. در میان آنها، به جز شوامنی که گلی زیبا به ثمر رساند، آنتوان گریزمان هم در کارهای ترکیبی با هم‌تیمی‌هایش عالی بود و آدرین رابیو نیز عملکردی تحسین‌برانگیز داشت. سرمربی خروس‌ها که تیمش در هیچ یک از بازی‌هایش در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ گلی دریافت نکرده است، اظهار داشت: بله عملکرد دفاعی ما عالی بوده اما فقط مدافعان ما نیستند که خوب کار می‌کنند. همه اعضای تیم به محض اینکه توپ را از دست می‌دهیم روی کارهای دفاعی متمرکز می‌شوند، البته این نباید سبب شود که از عملکرد خوب مایک ماینیان در دروازه غافل شویم. امتیاز تیم ما این است که همه نفرات آن در کنار یکدیگر یک واحد دفاعی قوی را تشکیل داده‌اند.

/

 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا