تهران

فرزند شهید فخری‌زاده: امیدوارم از واکسن فخرا بیشترین استفاده را داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از دماوند، مهدی فخری‌زاده، فرزند دانشمند هسته ای کشورمان شهید محسن فخری‌زاده عصر امروز در مراسم رونمایی از المان در محل عروج این شهید در شهر آبسرد اظهار کرد: شهر آبسرد سالیان سال همچون چاه‌های کوفه شاهد غربت و در یک سال پیش در همین لحظات باز هم شاهد غربت و آخرین لحظه غربت بود و طی این یک سال گذشته، حرمت و شرف نقطه عروج شهید فخری‌زاده در شهر آبسرد ادا شد.

وی افزود: فرمانده سپاه استان تهران سال گذشته در مراسم چهلم که در شهر آبسرد برگزار شد، پیشنهاد داد تا این نقطه‌ای که در تاریخ ماندگار است را به واسطه نشانگرهایی یادآور نگه داریم تا ادامه راه شهدا هر روز برای ما یادآوری شود.

فرزند شهید فخری‌زاده گفت: از همه مردم شهر آبسرد سپاسگزاری می‌کنیم؛ مردمی که این چند وقت به ما نشان دادند، هر جا که مراسم مردمی برگزار می‌شود، باشکوه‌تر و درخورتر است.

فخری‌زاده ادامه داد: امروز سالگرد شهادت پدر است و در همان لحظات قرار داریم و توفیقی حاصل شد که در همان روز و ساعت در جایگاه شهادتشان حضور پیدا کنیم و این باعث سعادت بود.

وی تصریح کرد: در مورد واکسن فخرا، هشت ماه از دریافت دز اول آن می‌گذرد و دو‌ هفته بعد از آن، دز دوم را تزریق کردم و از نظر ما با توجه به صحبتی که از اطرافیان شنیدیم و حسی که خود نسبت به این واکسن داشتیم، بسیار واکسن بی دردسر، قدرتمند، سبک و بدون هیچ عارضه‌ای است و یک مصونیت کاملی به همراه دارد.

وی ادامه داد: واکسن فخرا به مرحله تولید رسیده و مجوز تزریق عمومی را دریافت کرده و امیدواریم با مساعدت‌های لازم، این واکسن به تمام نقاط ایران برسد و از این واکسن ایرانی بیشترین استفاده را داشته باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا