گیلان

فرشاد پیوس: مارا به خانه بازگردانید

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، فرشاد پیوس پس از پایان بازی مقابل خوشه طلایی ساوه در هفته دوم لیگ یک با اشاره به این دیدار اظهار کرد: بازی خوبی بود، شرایط سختی داشتیم، بازی به بازی بهتر می‌شویم و پله پله بالاتر می‌رویم و شرایط بهتر خواهد شد و به این برد احتیاج داشتیم. 

وی با اشاره به دیدار قبلی در هفته اول گفت: نباید در بازی قبلی بازنده می‌شدیم و گل دقیقه ۸۶ در نقطه پنالتی خوردیم کارمان را سخت کرد، ولی امروز خیلی خوب بود و چیزایی که می‌خواستیم نیمه اول پیاده کردیم و میتوانستیم در نیمه اول دو تا گل دیگر هم بزنیم و می‌توانست خیال‌مان را راحت‌تر کند. 

سرمربی شهرداری آستارا استرس بازی روی بازیکنان را تاثیرگذار دانست و افزود: استرسی که بازیکنان در نیمه دوم داشتند کاملا طبیعی بود و صحبت‌هایی که کردیم و تعویض‌هایی که داشتیم تقریبا بازی را گرفتیم و بچه‌ها واقعا با جان و دل بازی کردند، خیلی خوب کار کردند. 

پیوس با اشاره به تیم خوشه طلایی ساوه تصریح کرد: تیم حریف، هم بسیار عالی بود و سازمان دهی منظمی داشت و نفرات خیلی خوبی در ترکیب داشت و به نظرم حرف‌هایی برای گفتن دارد ولی ما می‌توانستم دست کم دو گل به ثمر برسانیم. 

وی با اشاره به کیفیت بازیکنان شهرداری آستارا در این دیدار بیان کرد: بازیکنان ما بسیار خوب کار کردند البته در حد انتظار من نبودند ولی رفته رفته بهتر خواهند شد و بازی به بازی پیشرفت خواهند کرد. 

سرمربی شهرداری آستارا با اشاره به عقب نشینی شهرداری آستارا پس از به ثمر رساندن گل گفت: نیمه دوم توپ و فضا بیشتر در دست تیم حریف بود و اون استرسی که بر بازیکنان قالب شده بود و طبیعی هم هست خود به خود تیم عقب نشینی می‌کند ولی طبق دستورهایی که دادیم در ضد حمله خوب کار کردند. 

پیوس میزبانی برای تیم شهرداری آستارا را بی‌معنی دانست و افزود: با هواداران عزیز و مسؤولین صحبت خاصی دارم، هواداران همیشه یارو یاور ما هستند و دعایشان پشت سر تیم ما هست ولی از مسؤولین درخواست دارم خواهش دارم، هر کسی که مسئول کار است، مسئولی که در آستارا، در رشت و هر جای گیلان راس کار است خواهش میکنم بازی‌هایمان را به استادیوم وحدت آستارا منتقل کنید، متاسفانه برای هر بازی چهار ساعت مسافت طی می‌کنیم و هیچ فرقی با تیم‌های حریف نداریم و میزبان بودم برایمان معنی ندارد. 

وی با اشاره به دیدار خانگی هفته چهارم گفت: خواهش دارم که هفته چهارم دیدار با تیم شمس آذر در استادیوم خانگی‌مان بازی کنیم، اگر اینگونه نباشد به نظرم قول‌هایی که به مسئولین باشگاه دادم نمی‌توان انجام دهم، زیرا شرایط میزبان بسیار متفاوت خواهد بود. 

سرمربی شهرداری آستارا، میزبانی آستارا را به سود همه دانست و تصریح کرد: علاوه بر این صحبت‌ها علاوه بر اینکه میزبانی به سود تیم ما خواهد بود، شور و شوق در شهر آستارا و بین فوتبال دوستان جاری خواهد شد و علاوه بر آن به اقتصاد شهر کمک می‌شود تا از فواید حضور تیم‌های میهمان بهره برداری اقتصادی کنند، خواهش می‌کنم حرف ما را عمل کنیم تا هفته چهارم در زمین خودمان باشیم، مسئولین محترم خواهش میکنم، خواهش میکنم، خواهش میکنم. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا